صحنه به قتل رساندن سه دختر توسط پدر با اسلحه

Tapesh
by Tapesh
29-Oct-2011
 

روز دوشنبه 21/06/1390 یک زندانی به نام مهرداد ملقب به "مراد سیادی" اهل روستای"تختگاه" از توابع "کوزران" کرمانشاه سه دختر خود را با اسلحه به قتل رساند.

بر اساس گزارش ارسالی خبرنگار آژانس خبررسانی کردپا از شهر کرمانشاه: این زندانی با اخذ مرخصی از زندان و در هنگام بازگشت به منزل،با استفاده از اسلحه گرم اقدام به کشتن هر سه دختر خود کرده است.

در ادامه گزارش آمده است که مهرداد جهت شرکت در عروسی یکی از دخترانش این مرخصی را از زندان اخذ کرده، اما هنگام بازگشت به منزل دختران خود را به بهانه ی رفتن به تفریح از خانه بیرون برده و در نزدیکی روستای "کمررش"هر سه نفر آنها را با اسلحه به قتل رسانده بود.

این شخص شش سال پیش به اتهام قاچاق اسلحه به حبس ابد محکوم شده بود و در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه زندانی بوده است.

تا کنون دلیل یا دلایل بروز این قتل ها از سوی "مهرداد" به آژانس کردپا نرسیده است

منبع :آژانس خبری کردستان


Share/Save/Bookmark

more from Tapesh
 
Tapesh

مردی که ۳ دخترش

Tapesh


مردی که ۳ دخترش را کشته بود، خود را تسلیم کرد

زندانی حبس ابدی که بعد از گرفتن مرخصی از زندان 3دختر بی گناهش را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود خود را تسلیم کرد.
مدتی قبل ماموران پلیس در جریان جنایت هولناکی در حوالی روستای تحتگاه در کرمانشاه قرار گرفتند. در جریان این جنایت مردی شیشه ای به نام مهرداد به بهانه تفریح 3دختر نوجوان و جوان خود را به منطقه ای کوهستانی در اطراف روستا برده و در آنجا به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.
حساسیت این پرونده وقتی بیشتر شد که فیلم منتسب به این جنایت هولناک در اینترنت پخش و باعث تاثر خیلی ها شد. این فیلم که یکی از دختران قاتل با گوشی تلفن همراه خود آن را ضبط کرده بود نشان می داد که مرد جنایتکار در حال تمیز کردن سلاح کلاشینکفش است و دخترانش بی خبر از تصمیم وحشتناکی که پدر گرفته، سرگرم تماشای او و گردش در منطقه بودند اما در همین هنگام پدر جنایتکار شروع به تیراندازی کرده و هر 3دختر خود را به قتل می رساند.
با انتشار این فیلم، بررسیهای پلیسی در خصوص پرونده وارد مرحله ای تازه شد. تحقیقات نشان می داد که مرد جنایتکار سال ها قبل به اتهام قاچاق اسلحه دستگیر شده و به حبس ابد محکوم شده بود. از طرفی در همان سال همسرش از وی جدا شده بود که 3 دختر نوجوان و جوان خود را به خانه پدرش برده و به آنها بسپارد.
ماموران در ادامه بررسی ها متوجه شدند که متهم چند روز قبل از جنایت برای شرکت در مراسم عروسی دختر جوانش از زندان مرخصی گرفته و به خانه پدرش برگشته بود. او روز حادثه بر سر مراقبت از فرزندانش با پدر و مادرش دچار مشاجره شده و سپس هر سه دخترش را سوار بر یک وانت آبی رنگ کرده و به بهانه تفریح راهی مناطق کوهستانی اطراف روستا شده تا نقشه اش را عملی کند. او سپس با سلاحی که در اختیار داشت هرسه دختر بی گناهش را به قتل رسانده و متواری شد.
با این اطلاعات جست و جو برای دستگیری مرد جنایتکار ادامه یافت تا اینکه چند روز قبل، او نزد ماموران پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد. با اعتراف این مرد به جنایت هولناک، هم اکنون برای وی قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

//www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=40206


Tapesh

جزئيات

Tapesh


جزئيات تازه‌اي از قتل سه دختر به‌دست پدر سنگدل

با انتشار وسيع اينترنتي فيلم جنايت بيرحمانه پدري که در نهايت سنگدلي سه دختر خود را به قتل رساند، مسئله جست‌وجو براي پيداکردن اين مرد جنايتکار طي روزهاي اخير شدت بيشتري يافت.
به گزارش ابتكار، چند روزي است فيلم کوتاهي از اين جنايت که با موبايل يکي از مقتولان گرفته شده است، به پربازديدترين فيلم قرارداده‌شده بر روي اينترنت و سايت‌هاي خبري غيررسمي و شبکه‌هاي اجتماعي مبدل شده و در حجم وسيعي روي گوشي‌هاي تلفن‌هاي همراه بلوتوث مي‌شود.

حدود سه هفته پيش، مردي 53ساله از اهالي روستاي تختگاه کرمانشاه، در اقدامي جنون‌آميز اقدام به قتل‌عام سه فرزند دختر خود نمود که به‌ترتيب 19، 12 و 7سال داشتند. اين خبر در زمان حادثه در کرمانشاه بازتاب زيادي داشت؛ اما تا قبل از پيداشدن فيلم اين جنايت بر روي گوشي تلفن همراه يکي از مقتولان و انتشار آن در سايت‌هاي خبري غيررسمي و شبکه‌هاي اجتماعي، کمتر خبري از آن به بيرون از شهر کرمانشاه درز کرد. هرچند تاکنون ردي از متهم فراري به‌دست نيامده است، اما با پخش فيلمي که توسط يکي از دختران در حين قتل گرفته شده بود، تلاش جنايي و پليسي براي يافتن قاتل از سر گرفته شد.

براساس گزارش‌ها، متهم به قتل به نام مهرداد، معروف به مراد سياه، مردي سابقه‌دار است که چندي قبل به اتهام قاچاق اسلحه به حبس ابد محکوم شد. او حدود 20روز قبل درحالي‌که دوران محکوميتش را مي‌گذراند، با ادعاي شرکت در مراسم عروسي دخترش، با گذاشتن وثيقه از زندان مرخصي گرفت و راهي خانه‌اش در روستاي تختگاه شد.
مهرداد روز حادثه به بهانه اينکه براي جشن مي‌خواهد در شهر خريد کند، سه دختر 19، 12 و 7ساله‌اش را از خانه بيرون کشيد و با خود راهي کرد. او در بين مسير، وانت آبي‌رنگ خود را در يک منطقه مسطح پارک کرد و لحظاتي بعد، درحالي‌که دختران بي‌پناه به خيال استراحت از خودرو پياده شده و مشغول بگو بخند بودند، اسلحه کلاشينکف خود را مسلح کرد و بلافاصله به‌سمت دخترها شليک کرد. ابتدا فرزند 7ساله را با شليک دو گلوله به قتل رساند. دو دختر ديگر با ديدن اين صحنه با جيغ کشيدن فرار کردند که چند ثانيه بعد دختر 12ساله و در آخر دختر بزرگش را که در آستانه عروسي بود، به قتل رساند. ساعاتي بعد درحالي‌که همسر مهرداد در خانه منتظر اعضاي خانواده‌اش بود، شوهرش را ديد که با سلاح وارد منزل شد. مرد ميانسال به‌شدت مضطرب و پريشان بود، در جملاتي کوتاه به زنش خبر داد هر سه دخترش را به قتل رسانده و سپس از خانه فراري شد.

زن ميانسال که از شنيدن اين خبر شوکه شده بود، در تماس با پليس، موضوع را اطلاع داد و از مأموران کمک خواست. به‌اين‌ترتيب تحقيقات ويژه‌اي آغاز شد. کارآگاهان جنايي بعد از پرس‌وجو از همسر مهرداد فهميدند اين مرد مدعي شده جنايت را در نزديکي رودخانه انجام داده، به‌ همين خاطر آن‌ها به‌طرف رودخانه موردنظر رفتند و بعد از کمي جست‌وجو، اجساد را يافتند. پيکر بي‌جان هر سه دختر غرق در خون بود و روي بدنشان آثار اصابت گلوله به‌چشم مي‌خورد. آن‌طورکه شواهد نشان مي‌داد، مرد مسلح براي اين کشتار هشت تير شليک کرده است.

پس از انتقال اجساد به پزشکي‌قانوني، همسر مهرداد بار ديگر تحت بازجويي قرار گرفت تا انگيزه متهم مشخص شود. اين زن به‌درستي نمي‌دانست شوهرش به چه دليل مرتکب چنين جنايتي شده است. او به مأموران گفت: «آن روز وقتي مهرداد به خانه آمد، به من گفت چون در زندان است، مي‌داند بچه‌ها وضع خوبي ندارند و آينده بدي در انتظارشان است و براي اينکه آن‌ها زجر نکشند، هر سه نفرشان را کشت.»

در ادامه تحقيقات کارآگاهان فاش شد مهرداد مردي سابقه‌دار است که به ماده مخدر شيشه نيز اعتياد دارد. همچنين معلوم شد اين خانواده از نظر مالي در مضيقه قرار دارند. افسران جنايي تاکنون نتوانسته‌اند ردي از متهم به‌دست بياورند و معلوم نيست او به کجا گريخته و در کدام شهر پنهان شده است. همچنين هنوز به‌طور دقيق مشخص نشده وي به چه دليل دست به سلاح برده است.

مأموران اکنون درخصوص انگيزه جنايت در برابر سه فرضيه قرار دارند: يک احتمال اين است که مهرداد تحت‌تأثير شرايط نامساعد رواني و طبق آنچه گفته که به خاطر زنداني بودنش فرزندان او در عذاب هستند، به گمان خودش تلاش کرده آن‌ها را از رنج رها کند. فرضيه دوم بر اين موضوع دلالت دارد که مهرداد به خاطر توهم ناشي از مصرف شيشه دست به اين کشتار زده است. البته نحوه قتل نشان مي‌دهد او از پيش براي کشاندن دخترانش به قربانگاه برنامه‌ريزي کرده بود.

در گزينه سوم نيز اختلافات خانوادگي و دلايل شخصي ديگر مدنظر قرار گرفته که تاکنون دليل قاطعي که از صحت اين احتمال خبر بدهد، به‌دست نيامده است. بنابر اين گزارش، در حال حاضر تجسس‌ها براي يافتن مرد فراري ادامه دارد. اين پرونده اکنون در دادسراي کرمانشاه در جريان است و پليس همچنان مي‌کوشد عامل اين کشتار را دستگير کند.

//www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=40186


Cyrusace

This video is FAKE based on the reasons below;

by Cyrusace on

‫‫‫‫ما ایرانیها نمیخواهیم کمی با دید شک به قضایا نگاه کنیم. این ویدیو ساختگی است به دلایل زیر؛
‫دختر اول؛
‫-۱ هردو تیر اول با یک زاویه نا همگون با جهت حرکت دخترک اولی به زمین اصابت میکنند، نه به بدن او.
‫-۲ دخترک به جای پرت شدن به عقب، خود را به آرامی به زمین می اندازد. همه میدانند که گلوله کلاش' در این فاصله کوتاه کسی را نوازش نمیکند، بلکه به شدت پرتاب میکند.
‫-۳ اگر دقت کنید دست چپ دخترک چیزی را به روی سینه او نگه داشته (احتمالا یک کیسه خون ساختگی برای جلوه های ویژه بیشتر.)
‫-۴ دخترک بعد شلیک تیر اول سر خود را به زیر میبرد تا تیر دوم به او اصابت نکند، همچنین مبادا خندیدن او دیده شود.
‫-۵ چرا دخترک اول از یک فاصله دور به سمت آنها راه میرود ( صحنه سازی!!!)
‫-۶ چرا تیر انداز، ابتدا دختر فیلمبردار یا آن یکی را نزد؟ اصولا چرا تیرانداز اجازه میدهد از کار او فیلمبرداری شود؟؟؟
‫دختر دوم؛
‫-۷ تیرانداز رو به دختر دوم کرده و چندین بار به سمت او شلیک میکند، اما دختر به زمین نمی افتد و همچنان میدود. آیا این تیرانداز آنقدر ناشی بوده که از فاصله دو متری پنج تیر او به خطا میروند؟؟؟
‫-۸ در همین هال فیلمبردار شروع به دویدن میکند، ناگهان برگشته و از صحنه دوباره فیلم میگیرد، آیا این احمقانه نیست کسی که برای جان خود میگریزد به فکر فیلمبرداری هم باشد؟؟؟
‫(به عکسی که از ثانیه ۱۷ فیلم برروی پست گذاشته ام دقت کنید؛ سایه دختر فیلمبردار را در هال دویدن نشان میدهد که برگشته و هنوز از صحنه فیلمبرداری میکند!!!)//www.facebook.com/#!/note.php?note_id=10150442678209880
‫-۹ در این هنگام صدای خنده های (احتمالا دختر دوم در هال دویدن، که به همراه تیرانداز در پشت خودرو مخفی شده اند شنیده میشود)، در ضمن دختر دوم از هنر سینمایی کمتری نسبت به بقیه برخوردار است به همین خاطر نقش کمتری به او داده اند.
‫-۱۰ چرا پس گرفتن صحنه آخر از خودرو، اثری از آن دونفر در هال دویدن و یا جنازه دختر دومی نیست؟
‫-۱۱ در آخر فیلم بردار به طرز عجیب و ناشیانه ای جیغ کشیدن های خود و همینطور فیلم برداری را تمام میکند.
‫-۱۲ اصولا این فیلم چگونه به اینترنت وارد شده؟ چرا تیرانداز آن موبایل فکستنی را منهدم نکرد؟؟؟ اصلا این افراد چه کسانی هستند؟ حتی اگر خبر این حادثه واقعیت داشته باشد، دلیل بر آن نیست که این ویدیو نیز واقعی باشد.
‫نتیجه؛ چند نفر از روی بیکاری و به خاطر داشتن ذوق و هنر سینمای خود فیلمی را میسازند که احتمالا بر اساس یک خبر واقعی بنا شده و در نهایت یک ملت و حتی یک دنیا آدم را سرکار میگذارند .
‫جمهور اسلامی هم که عاشق اینجور اخبار هست، چون حواس ملت را از مبارزه علیه حکومت پرت میکند. درست مانند آن اخبار ' ایمیل کن پول میره به حساب بچه مریض..'!!!
‫باشد روزی که کمی بیاندشیم!
‫کورش ایرانی


Tapesh

متهم به قتل

Tapesh


متهم به قتل فراري و انگيزه اصلي او از اين جنايت نامشخص است

//sharghnewspaper.ir/News/90/07/05/12318.html


Truthseeker9

What is the value of showing murder of people to public?

by Truthseeker9 on

Sorry I understand perhaps some sicko murdered someone, and it is a piece of news, but why show the graphic murders? Were the people public figures that we need to be assured they are dead, or is it just to satisfy some weird gory fascination with violence? 


Mash Ghasem

"The Scene" is all too familair.

by Mash Ghasem on

That was my point. Men from Kermanshan don't need "arabo-ghairati" they're Kurdo-ghairati, it's worse.

If you had the vaguest idea of the the actual, total amount of violent acts against girls and women by male  and male parental figures in theri families (burning them to death, knife attack, ...), we hear and see only a portion of it.

 

Me no prof. and you no besavad but :" all iranian man's mentality is one big piece of (name your ethnicity) ghairati crap dung of  $hit..." concur.

This MF, SOB just leaves you speechless. There are definite exceptions to all rules.  


Anonymous Bugger

who gives a #hit he is lore or a kurd or whatever the F*** he is

by Anonymous Bugger on

 

all iranian man's mentality is one big piece of arabo-ghairati crap dung of  $hit.. be it from bisavads like me or genious intelectuals like yourself with tons of books read. So pardon my english professor! but focus on the scene, not the audience.

 

Cheers!!!


Anonymous Bugger

&btw, under Islamic Sharia he is forgiven

by Anonymous Bugger on

 

Iranian omaru sharia law states;

father (Olaa-e amr) of the family commiting an act of punishment resulting in bodily harm or death is immune from death penalty since under sharia law only the male guardian of the family  can ask for "ghessas" which in this case is him , himself. so far hundreds of fathers who have killed their own children have gotten away scot free due to this omari-shotori sharia law loophole. The irony is that mothers are not immune & can be prosecuted fully resulting in death penalty. In short, the garbage men like this in Iran are the kings of the castle.


Mash Ghasem

"Arabo-ghairati Iranian man?"

by Mash Ghasem on

He looks and reads more of a Daashi Pahlavaan Kermanshani douchebag than anything else. You might not be that familiar with the incredible macho culture of Kermanshah, and surrounding areas.Dizel Aabaad has a lore all its own, and I'm not even going to mention the infamous Mehdi Mosh...

Such macho dispositions most often just leave you  with a big, WTF is going on?

There are exceptions to every rule, including , opposition to capital punishment.


Anonymous Bugger

for Humanist ommaties against capital punishment

by Anonymous Bugger on

 

Is this piece of $hit, moning diarrhea excuse for a man, let alone Arabo-ghairati Iranian man is worth a 2nd chance in hell to live. jakesheh bi pedar madareh haroomzadeh...sagg berineh beh gooret baa oon ghiafeh teriakit. delam kabab shod waseh inn 3 taa dokhtareh bi-gonah.. inno bayad zendeh zendeh postesho bekanand. man personaly volunteer to do do the job.. ba-ad miran Saghaa ro tou iran mamnoo mikonan..ahhhh!!!