تحمیل جنسیت به کودکان در جمهوری جهنمی اسلامی


Share/Save/Bookmark

Zendanian
by Zendanian
26-Nov-2012
 

به مناسبت "عاشورای حسینی" و نقدی به فرهنگ شیزوفره ی ایرانی، و تاریخ شیعه-اسلامی-آریایی، که سرکوبگران خود را "شهید" میپندارد و در ظلمت بسر میبرد.

-----------------------------

یک خبر کوتاه از آمار ازدواج کودکان زیر ١٠ سال در ایران ، و مقاله کوتاه تری در نقش و عملکر حجاب اجباری در جنسیت دادن به دختر بچه ها.

خوانندگان محترم را به خواندن این خبر و سپس نظر کوتاه در مورد: حجاب اجباری کودکان و تحمل جنسیت به کودکان، جلب میکنم.

-----------------------------

تبدیل کودکان به کالای جنسی توسط حجاب

از نظر اسلام و مسلمانانی که حجاب را قبول دارند، زنان باید برای جلوگیری از تحریک جنسی مردان، خود را بپوشانند. در واقع حجاب در ارتباط تنگاتنگ با ارتباط جنسی قرار دارد. از آنجا که در اسلام دختران از سن نه سالگی بالغ محسوب می شوند و ارتباط جنسی با آنان مجاز است، آنها نیز موظفند از این سن موازین حجاب اسلامی را به جا بیاورند. کم نیستند مسلمانانی که این را هم کافی نمی دانند و به فرزندان مونث خود از سنین بسیار پایین تر، حتی یک سالگی، حجاب را تحمیل می کنند. چنین پدیده ای نه تنها در ایران و کشورهای عربی و امثالهم به چشم می خورد، بلکه در بین مسلمانان مقیم اروپا نیز قابل مشاهده است.

از آنجا که دلیل حجاب، جلوگیری از تحریک جنسی مردان ذکر میشود، با دیدن حجاب آگاهانه یا ناخودآگاه مسئله ارتباط جنسی با فرد محجبه در ذهن آدم تداعی میشود. به این گونه حجاب یک کودک این موضوع را تداعی میکند که او هم از نظر جنسی باعث تحریک جنسی مردان می شود و باید خود را بپوشاند، و اگر خود را نپوشاند، باعث تحریک جنسی خواهد شد. با این کار، کودک هم در چشم دیگران و هم از دید خودش از همان سنین پایین تبدیل به یک کالای جنسی می شود.

//azadeh-sepehri.blogspot.de/2012/11/blog-pos...

----------------------------------

ثبت ۷۵ ازدواج دختران و پسران زیر ده سال

يس سازمان ثبت اسناد و املاك با وجود اعلام مديركل ثبت احوال استان تهران مبنى بر ثبت ازدواج ۷۵ دختر يا پسر كمتر از ۱۰ سال تهران، تاكيد كرد: ثبت ازدواج پايين ‌تر از سن قانونى براى دختران و پسران، بدون حكم دادگاه تخلف است و در صورت مشاهده يا گزارش بى‌شك با آن برخورد مى‌شود.
ایلنا : احمد تويسركانى، درباره ثبت تعدادى ازدواج كمتر از سن قانونى در تهران، اظهار كرد: بيان كردن كلى اين موضوع مشكلى را حل نمى‌كند، بايد مصاديق اين نوع ازدواج‌ها اعلام شود تا بررسى‌هاى لازم در مورد آن صورت گيرد.

وى با بيان اينكه بايد تخلفات به صورت موردى اعلام شود، تاكيد كرد: از ازدواج‌هاى دختر و پسرهاى كمتر از سن قانونى اطلاعى ندارم و نمى‌دانم كدام مسئول در ثبت احوال از اين ازدواج‌ها اطلاع داده است.
رئيس سازمان ثبت اسناد همچنين تصريح كرد: با اين حال حتما اين مساله را رسيدگى مى‌كنيم تا ببنيم در كدام دفا‌تر اين ازدواج‌ها ثبت شده است.

تويسركانى تاكيد كرد: ثبت ازدواج پايين‌تر از سن قانونى براى دختران و پسران و بدون حكم دادگاه تخلف است و حتما در صورت مشاهده يا گزارش برخورد مى‌شود.

وى در پاسخ به اينكه گويا اين ازدواج‌ها با تشخيص پزشكى قانونى ثبت شده است، گفت: اين خلاف قانون است و در صورتى كه بدانيم كدام دفتر خانه ازدواج‌هاى زير سن قانونى را ثبت كرده است با آن برخورد انتظامى مى‌كنيم.

مديركل ثبت احوال استان تهران چندى پيش اعلام كرده بود كه در سال ۹۰، ۷۵ دختر يا پسر كه كمتر از ۱۰ سال داشته‌اند ازدواج كرده‌اند كه ازدواج آن‌ها به ثبت رسيده است.

اين در حاليست كه اين سازمان پس از اعلام اين خبر در توضيحى اعلام كرد كه علت افزايش آمار ازدواج‌هاى زودهنگام در چند سال اخير، ثبت ازدواج‌هاى شرعى در فاصله سالهاى ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ بوده است كه براى برخوردارى از امكانات و تسهيلات اجتماعى نظير دريافت يارانه، سهام عدالت، دريافت گذرنامه براى سفرهاى زيارتى بوده است

//www.iran-emrooz.net/index.php/news2/42241/

----------------------------------------------

هنگامی که عبادت و عزاداری توسط ماموران رژیم در این سایت تبلیغ میشود، روند عملی و روزمره جمهوری جهنمی اسلامی چیزی نیست رواج و اشاعه فحشا و تسلط بر زنان، نیمی از مردم کشور.
نظر شما در مورد تحمیل جنسیت به کودکان در جمهوری جهنمی اسلامی چیست؟


Share/Save/Bookmark

more from Zendanian
 
Zendanian

هیچ گاه برادری از آن دست نداشته ام که بگوید: آری - ناکس طاعونی

Zendanian


شاعر آزادی ، من هم دست توده ام ، شاملوی بزرگ

------------------------------------------------

من هم دست توده ام
تا آن دم که توطئه می کند گسستن زنجیر را
تا آن دم که زیرلب می خندد

دل اش غنج می زند
وبه ريش جادوگر آب دهان پرتاب می کند
اما برادری ندارم
هیچ گاه برادری از آن دست نداشته ام

که بگوید: آری
ناکسی که به طاعون آری بگوید و
نان آلوده اش را بپذیرد

شاملو


salman farsi

Brother Zendanian I pray for you

by salman farsi on

For you know not what you are talking about brother. As a muslim it is my duty to perform the Allah's decree: amr-bil-Ma’roof va nahi anil munkar.

 

Guiding you brother is my Islamic duty.

For an Islamic democracy


Zendanian

Non-brother Salman, not only confusion is all yours.You yourself

by Zendanian on

As an avatar, or whatever you call yourself, remain an epitome of all that "insult."

IR, Taliban and Wahabis are real. The real existing Islam. Beware!

Your interventions in here also remains an insult to my intelligence and taste.


salman farsi

Brother Zendanian

by salman farsi on

    You should not confuse ISLAM with the Iranian regime or Saudi regime.  These regimes are insults to the holy ISLAM.

For an Islamic democracy