کاپشن و میل جنسی به کودکان


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
20-Apr-2012
 

خلاصه خبر:

"پلیس برزیل اعلام کرد دو مرد که یکی از آنها دیپلمات ایرانی است هنگام آزار جنسی دو دختر ۷ و ١۵ ساله در یکی از استخرهای پایتخت بازداشت شدند.

مطبوعات برزیل اعلام کردند این دیپلمات، حکمت الله قربانی ۵٠ ساله و مشاور حقوقی در سفارت، هنگام شنا به زیر آب می رفت و اقدام به آزار جنسی کودکان می کرد."

در سال ١٩٨۶ سفیر حضرات در سازمان ملل، حاج آقا رجایی خراسانی۵٠ ساله، به اتهام دزدیدن یک کاپشن مردانه توسط پلیس نیویورک دستگیر شد که البته وزارت امورخارجه رژیم گذاشت پای صحنه سازی دولت آمریکا.

ولیکن با در نظر گرفتن رابطه بسیار دوستانه و نزدیک دولت برزیل با نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره، این اتهام آزار جنسی کودکان توسط حاج آقا حکمت الله که وزارت امورخارجه حضرات از بیخ زده زیرکل ماجرا را دیگر نمیشود بپای صحنه سازی گذاشت.

سئوال:

آیا بهتر نبود که رژیم مسلمین حاکم بر ایران بجای زیر این اتهام هم زدن، حاجی دیپلمات را به دادگاه های کشور برزیل تحویل میداد تا اعاده حیثیّت کند؟

تبریک

پ.ن. از قرار حاج آقا دیپلمات ها در ۵٠ سالگی فیوز میپرانند.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
مآمور

اشتباه شده! شما می بایستی آخوند می شدی!

مآمور


 

I wear an Omega watch


divaneh

عجب گیری افتادیم

divaneh


جناب مامور لازم نیست که آدم مقدس باشد که تمایل جنسی به بچه ها نداشته باشد. شما گویا متوجه نمی شوی. بدن زن پس از بالغ شدن تغییر می کند و تمایلات جنسی بوجود آمده رفتار و حرکات او را نیز نسبت به جنس مخالف تغییر می دهد. این آن چیزی است که بنده و بقیه مردهای سالم را جذب می کند. دختر بچه ای که دارد توی آب بازی میکند یا توی پارک می دود که جاذبۀ سکسی ندارد. متاسفانه شما نمونه ای هستی از مردهایی با امیال بسیار منحرف که در ایران سر کار آمده اند و بقیۀ جامعه را نیز چون خویش می پندارند.

بگذارید یک نصیحت دیگر هم به شما بکنم. طرف مقابل حتی اگر راضی هم بود چنانچه بالغ نباشد رضایتش هیچ معنی ندارد. بلوغ هم نه تنها بلوغ جسمی بلکه شامل بلوغ فکری نیز میشود. رضایت طرف را هم باید در چشمش ببینید نه این که پدرش را تطمیع کنید و او هم بله ای به آخوند بگوید.  


maziar 58

...........

by maziar 58 on

About that pervert ghorbani

Brazilians should nail his balls to the ground

fill up the pool with water and have 72 naked girls and boys (virgins)swim and let him try to..............

  Maziar


مآمور

 پس شما (چه مرد

مآمور


 پس شما (چه مرد باشی چه زن!!) هیچگونه تمایلات جنسی ندارید؟؟ حالا نه اطفال بلکه بزرگ سالان!! تا وقتی که طرف مقابل راضی نباشد چه شرعی چه قانونی گناه است!!
دوباره عرض میکنم من در اینترنت لاف نمی زنم اینکه شما خود کردی مریم مقدس و من را از قوم لوط فقط در اینترنت اعتبار دارد!! 

I wear an Omega watch


vildemose

 Dear Divaneh: Mammor's

by vildemose on

 Dear Divaneh: Mammor's freudian slip is extremely disturbing to say the least, however, we should not be surprised given his Islamist belief system.

Sickening that Islamist like ghorbani and Mamoor can get away with the most vile acts using their diplomatic impunity. 

Diplomatic immunity laws should be changed when it comes to crimes against minors. 

A state of war only serves as an excuse for domestic tyranny.--Aleksandr Solzhenitsyn.


divaneh

جناب مامور خودت را بیشتر رسوا کردی

divaneh


بابا جان گناه چیه؟ برای گناه کردن آدم باید اول بخواهد یک کاری را انجام بدهد و بعد از ترس خدا آن کار را نکند. بنده و اکثریت مردم این دنیا هیچگونه تمایل جنسی نسبت به اطفال نداریم که بخواهیم برای ترس از خدا و یا گناه و غیره از چنان اعمال غیر انسانی خودداری نمائیم. شما اما آن جور که معلوم است تمایلات جنسی نسبت به بچه های مردم داری و فقط ترس تو را کنترل کرده و اگر در آن استخر بودی معلوم نبود که چه رسوایی به بار می آوردی. امیدوارم که ترس از گناه باعث نجات کودکان مردم از دست دیوهایی مثل تو باشد اما در این مذهبی که تو داری هر گناهی با ریختن دو چکه اشک برای حسین پاک می شود و ترس از گناه هم از بین می رود.


مآمور

عزیز جان

مآمور


عزیز جان خوشحالم که شما پیام من را گرفتی و اگر مرد هستی در این تابستان بیشتر مواظب کارهایت هستی! اینکه شخصی بگوید پاک است و دست دلش به گناه نمی رود مثل لاف زدن در اینترنت و یا باد معده خارج کردن در بازار مسگرها است! گویا شما بلدی هر دو کار را در اینترنت انجام دهی!!

I wear an Omega watch


divaneh

Mamour needs to see a Psychotherapist

by divaneh on

For those of you who cannot read Persian, here is the translation of Mamour's comment:

"Those of our dear brothers who blame the child molester in Brazil have to note that summer is upon us and they may soon feel the guilt in their own conscious"

This only means that when Mamour sees children in summer clothing he thinks of having sex with them. I think he should be kept secure or at least tagged in the interest of the safety of children. He should understand that despite Islamic teachings, sex with a 9 years old is not normal and seek help from a Psychotherapist.

As Persians saying goes, "Kaafar hameh ra be kish khod pendarad"


deev

Teachings of Mohamad the Molester

by deev on

سفارت ایران در برزیل گفته اتهام تخلف جنسی «تفاوت فرهنگی» بوده که البته راست هم میگن چون فرهنگ بچه بازی در اسلام ناب محمدی کاملاً مشروعه


Babak K.

Fred, The behavior of

by Babak K. on

Fred,

The behavior of this man was truely Iranian.


مآمور

....

by مآمور on

برادران عزیز توجه داشتده باشند انتقاد از این شخص بخاطر رفتار سبکش می تواند در آینده شاید نه چندان دور(تابستان نزدیک است) موجب شرمندگی و عذاب وجدان برادر منتقد شود!!

I wear an Omega watch


Demo

حکمت کار؟

Demo


 


قربانی کردن گربه دم استخر بجای کُشتن آن دم حجله بود. بخصوص گربه بی چشم و رو و خُل و دیوانه که قربون فِرِد میره روزی ٢ بار!


divaneh

واقعآ کار حکمت الله قربانی بود؟

divaneh


عجب تصادفی؟ حکمت الله قربانی که از فامیلهای دمو خودمونه. دمو جان به این فامیلتان بگو حالا اون الله پدرسوخته تو سرش بخوره، حکمت این کار کجا بود؟


MRX1

It's great

by MRX1 on

There is not a day go buy that this regime makes us prouder and prouder.  Now you know why so much effort was done at the time of shah not to sent any olagh o bacheh baz as a diplomat.


Roozbeh_Gilani

از وحوش و جنایتکاران ولایت فقیه انتظاری بیش از این نباید داشت

Roozbeh_Gilani


اینها همان جانوران آدمکشی هستند که دختر بچه های باکره ۱۴ یا ۱۵ ساله ملت زجر کشیده ایران را  به جرم خواندن یک اعلامیه پس از تجاوز جنسی‌ به دار اعدام فرستادند. همون دزدان بی‌شرمی که در روز روشن بیلیون‌ها دلار در آمد نفتی‌ ایران رو با کامیون به حساب‌های بانکیشون در فرنگ می‌ریزن. پس دزدیدن یک کاپشن یا انگولک کردن یک بچه برزیلی برای اینها اصلا حرفی‌ نیست!


Demo

دزدی و بچه بازی

Demo


با طلب پوزش و معذرت از عنوان زننده این نوشته! چه کنیم که اگر ساکت بنشینیم خطاست و اگر هم حقیقت بگیم فحش میشنویم! ایرانییم و بر خلاف ضرب المثل معروف ترک عادتهای زشت هم موجب مرض نیست و بلکه دوا و درمان درد است! همچون عادتهای زشت و ناپسندی چون دزدی و بچه بازی که متاسفانه و بدبختانه چون لکه های سیاهی بروی نام ایرانی مانده و چسباندن عنوان بی معنی «اسلامی» به دنبال اسم ایران و لچک بر سر کردن و ریش و پشم گذاشتن هم آنرا پاک نکرده و هرگز نخواهد نکرد. روزی ٢٠٠ بر فحش دادن به «مسلمین» و اسلام را مقصر دانستن هم حیثیت و ذات یک فرد را پاک نمیکند که نمیکند حال چه طرف دیپلمات باشد چه  دُکترات، چه پیر باشد و چه جوان، و چه پُرفیوز باشد و چه بی فیوز و یا سر تا پا یک پفیوز بالفطره!