زنان سفید امضاء ایران


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
01-May-2012
 

"بحران کار در ایران روز به روز در حال افزایش است. افزایش جمعیت بیکاران و رکود اقتصادی پس از اجرای هدفمند کردن یارانه ها باعث شده است، تعداد "کارگران سفید امضا" بیش از پیش شود. کارگرانی که بیشتر آن ها را زنان تشکیل می دهند.

هم اکنون بیش از ۵۰ درصد کل قراردادهای همکاری بین کارگران و کارفرمایان با شرایط کارفرما و به اصطلاح سفید امضا می شود و با توجه به اینکه بیش از ٨۵ درصد کل بنگاه های کشور نیز خرد است، گسترش این موضوع از اهمیت بالاتری برخوردار شده است.

۷۰درصد خانمها با شرایط کارفرمایان موافقت می کنند ولی این آمار برای مردان ٣۰ درصد است، به عبارتی مردان کمتری حاضر می شوند با کمتر از حداقل های قانون کار فعالیت داشته باشند.

زنان در بسیاری از واحدهای بزرگ و قالیبافی گاهی دو سوم دستمزد مصوب شورای عالی کار را دریافت می‌کنند. اما به دلیل ترس از دست دادن شغل از شکایت صرفنظر می‌کنند."

به عبارت دیگر؛ تحت سی و چهار سال سیاست "اقتصاد مال خر است" و اختلاس و دزدی سیری ناپذیر حضرات ارزشی، خرج کردن ثروت ایران برای رفاه تروریستهای حزب الله لبنان و حماس و آدم کشان بعثی سوریه، اوضاع و احوال کارگران، خصوصاً بانوان، سرزمین ثروتمند ایرانزمین بجایی رسیده که با برده داری فاصله چندانی ندارد.

در این روز جهانی کارگر، این موفقیت را به کلیه هواداران نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره شادباش گفته مخصوصاً به نازنین چپولان در بین این گروه که از همه حقوق مسلم ایرانیان بیشتر نگران حق مسلم دارا بودن بمب هسته ای هستند.

تنها و تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت رژیم است و لاغیر.

تبریک

نگاهی هم به نمایشگاه اختصاصی پنج روزه ٢۶٠ شرکت سوری عرضه کننده کالا در تهران و موافقتنامه جدید تجارت آزاد بیاندازید:

 


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
مآمور

تبریک و تشکر

مآمور


تجارت آزاد بین ۲ یا چند کشور همان طور که توسط آن آقا ریشو به درستی و با لهجه توضیح داده شد به معنای حدف تعرفه و مالیات یا په حداقل رساندن آن در تبادلات تجاری آن چند کشور است.
کشوری که بالاترین تولید و بخصوص تولید محصولاتی که عمر بالای دارند همچون تولید نیروگاه برق و ساختن خانه ماشین و ثراکتور........ دارد برنده تجارت آزاد بین دو یا چند جانبه کشورها میباشد.
این ویدئو دارد می گوید که از این به بعد کالای هیچ جای دیگر با محصول ایرانی - حالا هر چی بزگتر بهتر- در سوریه نمی تواند رقابت کند! یعنی بازار سوریه یکجا مال ایران است!!
حالا شما بگو در کدام کتاب اقتصاد نوشته شده وارد کردن حلویات(شیرینی به دومین زبان اسرائیلی) ساخت سوریه برای سلامت ضرر دارد و باعث بالا رفتن قندی خون میشود؟؟
یادم باشه به آقا موسی به زبان انگلیسی یادوری کنم زیاد شیرینی میل نکند! سنش رفته بالا!!
اینبار واقعأ
تبریک

I wear an Omega watch


Azarbanoo

Dawn with IRR/IRI (Thieves, Criminals & Liers)

by Azarbanoo on

Akhoonds & their thugs who have been plundering IRANIANS for 33 years.