لواط ایرانیان


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
02-Jun-2012
 

پیشتر در مطلبی آورده شده بود:

"حجت الاسلام علی اكبر اسحاق زاده امام جمعه موقت بجنورد در خطبه های نماز جمعه:

اگر می خواهیم به سعادت برسیم باید به آنچه كه قرآن و اسلام بر آن تاكید كرده اند اهمیت دهیم. نمی شود در شرایطی كه مسائل و منكراتی چون زنا و لواط؛ مسئله و معضل جامعه شده ما سرمان را پایین بیندازیم و بگویم خبری نیست."

خبر جدید:

" به گفته فرمانده ناجا سال گذشته ٩۰۰ پرونده تجاوز ثبت شده که حدود ۴٠‌ درصد آمار تجاوز مربوط به زنان و ۶۰ درصد مربوط به مردان (لواط) است که معمولا علیه افراد زیر ١۵ سال و با اغفال صورت می‏گیرد.

مصطفی اقلیما رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی ایران با تأکید بر اینکه آمار غیررسمی بیشتر از این آمار است، می‌گوید:

اینها عوارض جامعه‌ای است که در آن محدودیت وجود دارد و آموزش‌های صحیح درباره مسائل جنسی به کودکان داده نمی‌شود و صحبت کردن درباره مسائل جنسی تابو است.

وقتی نوجوانان این جامعه به سن بلوغ می‌رسند، برای برطرف کردن نیاز جنسی خود به سراغ پسر بچه‌های کوچکتر می‌روند که دم دست و بدون دردسر هستند."

به عبارت دیگر؛ عواقب سرکوب نیازهای طبیعی جوانان توسط مسلمین حاکم؛ میرود که ارزشهای اخلاقی جامعه را حوزوی کند.

تنها و تنها راه رهایی ایران و ایرانی از اضمحلال؛ تلاش بی امان برای سرنگون کردن کلیت حاکمیت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره است و لا غیر.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
babak pirouzian

اهل حقیقت و صداقت هستید؟

babak pirouzian


 

فرض و پاسخ به شما بر این استوار بود که ممکن است اهل صداقت و حقیقت باشید، حتا اگر به ضرر شما باشد.  

شما خواستید با لفاظی و مغلطه لغت "لوطی" را به "لواط"  و زمان آنرا به دوره شاه متصل کنید، که شاید جمهوری اسلامی تطهیر و یا حد اقل مسائل و افتضاحات سر به فلک کشیده جمهوری به اصطلاح اسلامی کمرنگتر شوند، که با دلیل به شما گفته شد در اشتباه هستید.  نه شما نه هیچ کس نمی‌تواند با واقعیت و حقیقت بجنگد، حالا چه طرفدار جمهوری اسلامی باشید و یا طرفدار هر گروه دیگر. 

اگر اهل بحث و دلیل و برهان برای کشف واقعیات نیستید ، ادامه این کش مکش هم چنان که در دیگر مقالات ایرانیان دات کام دیده میشود ، نتیجه‌ی جز وقت تلف کردن،  فحاشی و توهین در انتها برای شما ندارد .   


Demo

دست خوش از این لغت بازی!

Demo


 


اگر لوطی همان لودی و جوانمرد است خوب چرا طرف را صدا نمیزدند لودی. و تازه چرا لوطی باید حتمأ جاهل هم باشد و یک چاقو سلاخی هم در جیبش؟ و حتمأ وقتی هم میگفتند (و هنوز هم میگویند) «عیاشی و الواطی» خوب نیست مقصودشان بر طبق لغت نامه از «الواطی» همان رندی و لودگی بود و هست! زمانی که از این تعارف بازی ایرانی دست کشیدیم و بجای حمله به دین به خود پرداختیم شاید بهتر شویم و گرنه همین هست که خواهد ماند.


babak pirouzian

Demo:

by babak pirouzian on

در لغت نامه "فرهنگ عمید" لغت "لوطی" یا "لودی" به معنی‌ "جوانمرد، با غیرت، رند، بی‌ باک  " معنی‌ شده است ، بنابرین لغت "لوطی" ربطی‌ به لواط ندارد، در ضمن لغت لوطی هم متعلق به زمان پهلوی نیست. با دخالت دادن پهلوی مشگلات غیر قابل کنترل جمهوری اسلامی کمرنگ تر نمیشوند، بلکه به خاطر اسلامی شدن جامعه توقع مردم برای رفع مسائل اجتماعی بیشتر از هر جامعه دیگریست. آنچه مشهود است در اسلام جمهوری اسلامی ، فقط چادر سرکردن موضوع اصلی‌ و بالاترین معصیت در جمهوری اسلامیست، در حالیکه دروغ گویی، تهمت، ربا، افترا....... که از گناهان کبیره هستند صحبتی‌ نیست، بلکه خود اسلامیون، مخصوصا سران قوم بدون استثنا آلوده و مروج این گناهان بزرگ هستند. 

مسائل اجتماعی ایران از زمان حکومت جمهوری اسلامی به مراتب بد تر از هر زمان در تاریخ ایران ثبت شده و شتاب این تخریب اجتماعی روز به روز شدید تر میشود، هیچ کس جز ، خود رهبران دینی جامعه، به خاطر بی‌سوادی، تظاهر به دین داری، سلب آزادی ، قرار دادن یک عده بی‌ کفایت در رأس امور کسی‌ دیگر مقصر نیست. 

سرنگونی جمهوری اسلامی به خاطر همین گفتار امریست حتمی و اجتناب ناپذیر اگر چه ممکن است مدت زمانی‌ طول بکشد. 


Demo

سر و ته یک کرباسیم

Demo


 


سر مقاله با لواط ایرانیان آغاز شده و با تنها راه رهایی به اتمام میرسد. ولی متاسفانه با سرنگونی حکومت بقالان دین در کشورمان لواط و دیگر انحرافات اخلاقی از بین نمیرود مگر آنکه قوم ایرانی همانند قوم لوط از روی زمین پاک شود. ولی هیچیک از ما مسلمأ آنرا نمیخواهیم. پس آیا بهتر نیست ویروس «لوط» را از وجود یک یکمان پاک کنیم؟ اینکه خیلی مشکل است. نیست اینطور؟ و یک چیز دیگر. بر طبق حکایت لوط در تورات و قرآن خداوند لوط و اهل بیت او را در هنگام نابودی کامل لواطیان به مهاجرت اجباری از آن سرزمین واداشت ولی لواطیان را از وجود لوط و مهاجرین همراهش پاک نکرد که نکرد و ویروس لواط بر جا ماند! به این نکته قدری فکر کنیم.
سئوال:
چرا در زمان پهلوی «جاهل محل» را «لوطی» صدا میکردند؟؟؟  


First Amendment

...

by First Amendment on

 

 

یادش به خیر آن زمانی‌ که به یمن وجود "شهر نو"، ارزشهای اخلاقیمان "پهلوی" بود.......