حاجی اونکاره

Fred
by Fred
24-Jun-2012
 

خبر اینگونه آغاز میشود:

"غلامحسین اسماعیلی فارغ التحصیل حوزه و دانشگاه در رشته حقوق که پیش از این به عنوان قاضی دادگاه ویژه روحانیت و دادستان مشهد مشغول به فعالیت بود ٣٠ ماه است که بر صندلی ریاست سازمان زندانهای کشور تکیه زده است."

در عکس ضمیمه شده به خبر، حاج آقا غلام حسبن درس حوزه خوانده با هیکل و هیبت آخوند پروار در کت و شلوار بر روی مبلی تسبیح بدست پا دراز کره لمیده و از جمله گفته:

" اولا باید بگویم ما اصلا زندانی سیاسی نداریم. حالا اگر یک زندانی خودش را سیاسی بداند حرف دیگری است ولی ما زندانی امنیتی داریم و در قانون برایش مجازات تعریف شده است."

به عبارت دیگر؛ عین جمهوری نامیدن سلطنت مطلقۀ مادام العمرخدایگان امام معصوم علی آقا رهبر، با تغییر نام میشود محتوی را تغییر دارد، خودتی حاجی اونکاره!

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Roozbeh_Gilani

حاجی دروغگو!

Roozbeh_Gilani


Here the list of political prisoners in Iran. Just a partial list, since there are many political prisoners -dead or alive- we do not even know about,  but growing....

Ali khamenei and entire leadership of the islamist regime will be held accpountable for all the rapes, tortures and killings of Iran's political prisoners, going back to 1979....

"Personal business must yield to collective interest."


Demo

چرا اینهمه زندانی؟

Demo


بر طبق آمار خود دولت تعدادی بیش از ٢٢٠ هزار نفر در زندانهای ایران بسر میبرند.

//www.asriran.com/fa/news/170859/%D8%AA%D8%B9...

آیا بهتر نیست بجای حاجی اونکاره نامیدن یک جاهل و التماس به اجنبی در حمله نظامی به مملکت صریحأ پرسید چرا اینهمه زندانی؟ و همچنین از آن جاهل پرسید که چگونه است که زندانیان امنیتی و از ما بهترانی چون هاله اسفندیاری و علی شاکری و کوه نوردان جاسوس آمریکایی با پرداخت باج سبیلی سنگین و بدون محاکمه با سلام و صلوات مسئولین! از کشور خارج میشوند؟

پ.ن. جاهل یعنی زندانی ابدی در سیاهچال!