گردشگری جنسی ایرانیان


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
19-Jul-2012
 

حاج آقا حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان "نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید" گفته:

"سالانه ۵ میلیون نفر از کشور به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است و عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا خارج نمی‌شوند و اگر حداقل هر مسافر هزار دلار هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار از کشور برای فحشا هزینه می‌شود.

عمده کار آژانس‌ها و تورهای مسافرتی نیز با همین هدف است ...

به طور مثال برای من پیامکی آمده که اعلام کرده ۷ شب سفر در تایلند فقط ۴۹۷ هزار تومان حال باید پرسید در حالی که سفر به مشهد و یا به شهر دیگر هزینه‌ای به مراتب بیشتر از این مبلغ است باقی هزینه سفر به تایلند از کجا تامین می‌شوند من معتقدم باقی این مبلغ از‌ همان ۲۰ میلیارد دلاری که دولت آمریکا برای تهاجم فرهنگی ایران در نظر گرفته تامین می‌شود."

به عبارت دیگر؛ انگاری تو ایران تحت حاکمیت نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره قحطی فحشا ست، دولت آمریکا برای "تهاجم فرهنگی" مسافرت سالانه ۵ میلیون ایرانی که عمده آنان مادربزرگ، مادر و بچه ها میباشند را سوبسید میکند تا برای فحشا بروند خارج.

لابد این حضرات توریست جنسی/تروریست نظام پربرکت مسلمین یا این یکی هم جزء سوبسید بگیرها بوده اند.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
zolfali1

no need to go to thailand for that.

by zolfali1 on

prostitution is flourishing in islamist republic. Plenty of them lined up in tehran streets for those with the stomach and some money (dollars prefered!!!). They are on every street corner. they even carry guns :)


مآمور

درست است

مآمور


فحش اسم اصل است و فاحشه از آن مشتق میشود و به معنی کار زشت است! این اولین چیزی که درست است!
دومین چیزی که درست است گران بودن هزنیه  مسافرت در ایران (و خیلی چیزهای دیگر) در مقایسه با نمونه خارجی آن. اصولأ به خاطر عدم وجود زیر ساختارها هزنیه تولید در ایران بالا است! کالا و خدمات!!
و آخر، درست بودن پیروزی صیهونیستها در نبرد فواحش از رئیس بانک جهانی تا ریس جمهور ایرانی الصل اسرائیل! داستان قدیمی و طولانی است.

I wear an Omega watch


Demo

فاحشگی در کلام

Demo


آخوند جماعت چون بطور کلی از قرآن بدور است کلام خودش هم فاحشگی است و خودش از آن خبر ندارد. فاحشگی در عربی یعنی کار زشت. مثلأ این حجت المسلمین؟! که از باد هوای شکم نسبت زشت و ناروا به دیگران میزند به فاحشگی پرداخته هچنانکه این بلاگر با تکرار عبارات بیربط زشتی چون مسلمین حاکم و اسلامیست تروریست و غیره و غیره فاحشگی میکند. کدام مسلمین؟ و کدام اسلامیست؟ تماشا کنیم آیه زیر را در قرآن را که بر طبق آن استناد این آقایان به سنت گذشتگان و آبا و اجداد خود هم فاحشگی است.

و چون كار زشتى (فحشا در متن عربی آیه) كنند می‏گويند پدران خود را بر آن يافتيم و خدا ما را بدان فرمان داده است بگو قطعا خدا به كار زشت فرمان نمیدهد. آيا چرا چيزى را كه نمی‏دانيد به خدا (و یا خلق خدا) نسبت میدهيد؟ (٧:٢٨)


Azarbanoo

Islamist' Mind is

by Azarbanoo on

only revolve about SEX.  Islamists think all in west are doing what they are doing in their private lives and preach differnt things.