حرم معصومه بخوره تو سرتون


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
16-Aug-2012
 

"مردم مناطق زلزله زده وقتی عدم عزم دولت برای آبادانی آن همه خرابی را می‌بینند و از امکان تسهیلات سخن می‌شنوند درد‌هایشان مضاعف می‌شود دولت باید کمک بلاعوض کند آن هم نه در حد یک یا سه میلیون تومان بلکه به خیلی بیشتر از این رقم‌ها نیازمندیم.

تامین منابع لازم برای خرید احداث و تجهیز اماکن مورد نیاز در خارج از کشور تامین هزینهٔ هدفمند سازی یارانه‌ها تامین اعتبار کارت سوخت حمل و نقل ریلی، تامین اعتبار برای نصب و راه اندازی ۲۰ دستگاه ایکس- ری در گمرکات تامین اعتباری برای منطقه آزاد قشم، حرم حضرت معصومه (علیه السلام)، مصلّی تهران و... بخشی از هزینه کردهای بودجه حوادث بوده است."

به عبارت دیگر؛ سوبسیدها را قطع کردند و بجای استفاده از آن مبالغ هنگفت برای تأمین نیازهای زیربنایی و کار آفرین در مملکت؛ ده ها میلیارد دلار را به زخم سلاح هسته ای و سرپا نگاهداشتن بشار اسد جانی و آدمکشان حزب الله و حماس و انبوه سازی خانه در ونزوئلا کرده اند.

گنبد و گلدسته های حرم حضرت معصومه (س) بعلاوۀ گنبد و همه مناره های کوچک و بزرگ مصلی تهران بخوره تو سرتون.

تبریک

پ.ن. حضرات کمک بشر دوستانۀ آمریکا به زلزله زدگان را رد کرده اند؛ سئوال:

آیا لابی گران و دیگران که در مورد ارسال کمک از آمریکا به ایران برای مقاصد خود سوء استفاده میکنند، نباید این کار حضرات را علناً محکوم کنند؟


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Azarbanoo

Demo, Great ONe, Fair Comment

by Azarbanoo on

I just loved it for Truth & Frankness.


Demo

ز گهواره تا گور تو سری خور!

Demo


کعبه و حرم معصومه و گنبدهای زرین طلایی حرمهای مُردگان که هیچ اگر تمام کهکشان هم به سر کسی که نمیخواهد از خواب عظیم خرسی بیدار شود بخورد باز بیدار نمیشود که نمیشود. بیداری اسلامی هم همانند چیزهای اسلامی دیگر که برای خامسازی خلق درست کرده اند خود چون تریاک ماده مخدر است و خواب آور. بیدار که باشی بجای اینهمه چَقول پَقول سازی میپرسی چرا باید روستاییان کشور در لا نه های گِلی زندگی کنند که با بادی متلاشی شود در حالیکه مثلأ ٣٠٠ میلیون دلار برای خرید موشک به فاسق و جنایتکاری چون پوتین پرداخت میشود که نه تنها موشکی تحویل نداده و هرگز نخواهد داد بلکه حاضر نیست حتی یک دلار از آن پول را هم پس بدهد. ولی خوب بهتر است بیداری را «کش» ندیم که بیداری زیادی فتنه است و دشمنی با اسلام و محاربه با خدا و رسولش (کدوم رسولش؟ فضولی موقوف بچه جان! تو سری میخوریها)!

تسلیت