مصدق سلطنت طلب

Fred
by Fred
02-Sep-2012
 

این روزها که ایران به برکت ندانم کاریهای ۳۴ سالۀ نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره در سراشیب فاجعه دور برداشته و اتحاد مخالفان برای جایگزینی به قول علما اوجب واجبات است، کار و بار عده ای شده نبش قبر مصدق و شاه.

طرفه آنکه هم دکانداران مصدق و چپولان و هم شاه الهی ها در راسته ادامه دعوای مألوف بین خودشان، معبود مربوطه را قبول ندارند.

به عبارت دیگر؛ مصدق و میراث دار او شادوران بختیار، با اینکه فرصت و امکان انحلال آنرا داشتند، سلطنت را بهترین سیستم برای ایران تشخیص داده بودند.

رضا پهلوی هم بارها و بارها با تجلیل از شادروان مصدق دست دوستی بسوی همه ایرانیان از هر گرایشی منجمله مصدق دوستان و حتی دکانداران مصدقی و چپولان دراز کرده است.

ولیکن چون این مواضع مخل ادامۀ جنگ بی حاصل حیدری/نعمتی دکانداران مصدقی/ چپولان با شاه اللهی ها میشود، بنابراین، مصدق و رضا پهلوی غلط کرده اند.

فسانه گشت و کهن شد حدیث اسکندر

سخن نو آر که نو را حلاوتی است دگر

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
anglophile

جناب فرد

anglophile


در ضمن به بخش کامنت این بلاگ هم سرکی بکشید:

//iranian.com/main/2012/aug-94


مآمور

مهد علیا اولین ساواکی ـحجتیه و یا حجتیه ـ ساواکی بود

مآمور


 نوری آقا کیا هم از قاجار بود

I wear an Omega watch


anglophile

Dear Demo

by anglophile on

The last thing our friend Fred would have wished was to turn this great blog about that "good man" Mossadegh (with only a few minor faults) into a debate about numerical systems, but since you brought this subject up I must respond.

Yes I was talking about Ternary numeral system (which consists of 3 digits meaning 0, 1 and 2, hence base 3). No I was not talking about binary numeral system (which consists of 2  digits, meaning 0 and 1, hence base 2).

Therefore, digit 2 IS a digit in ternary system but digit 2 in binary system is represented by 10, as the 10th digit in denary (decimal) system is represented by 10 and indeed the nth digit in a base n  system is represented by 10.

Digits 3 and 4 are represented by 11 and 100, respectively, in binary system and not in ternary system. In ternary system 3 is 10 and 4 is 11.

 

Please read my previous comment and its link more carefully and read your own comment again too. 

 

British SAVAK is never wrong in maths (note English spellng) nor in history my good friend.

 

NEVER! 

:)

 

 

 


Roozbeh_Gilani

Thanks anglo for ternary stuff!

by Roozbeh_Gilani on

 To be honest with you I was not reading or paying attention. It's a lovely labor day W/E here where I am. Just  noticed your Pado with an "undeniable right" and "pre 1967"complex having a problem with 2+2 and you going to her rescue.

So the math score on 2+2 test: SAVAK(British branch): 11, Hojjatieh (toronto branch) 0. Which validates my belief that SAVAk has always been the "brains" behind Hojjatieh:)

My friendly advice to you on your  pado: Keep her as always on a tight leash for maximum usage. An occasinal kick at the rear end would keep her in order. But not too hard or she will get angry, start drinking alcohalic beverages and write late night blogs cursing you :)

cheers

  


Demo

Dear Anglo

by Demo on

Among a lot of other stuff, SAVAK purposely misinformed you about the basic Math! 2 plus 2 shown in base 10 decimal system still stands as equal to 4! You can't add two figures in base 10 system and then report the result in base 3 numerical system! 

Hope that SAVAK did not screw up your History lessons the same way they did with your Math!  


anglophile

Roozbeh jan

by anglophile on

When I was undergoing training in the British SAVAK they taught me different ways of counting including what is known as Ternary system in which the only digits available are 0, 1, and 2. In such a system the arithmetic sum of 2 and 2 becomes 11.

 

//en.wikipedia.org/wiki/Ternary_numeral_system

 

You never know it may come in handy one day :)) 

 

 


مآمور

پاشو

مآمور


روز یکشنبه است و فردا هم تعطیل است!! پاشو بزن بیرون کمی هوا به سرت بخوره !!
اگر انیشتن اهل استان گیلان نبود به جاش هم معلمان ریاضی من در دبیرستان گیلانی بودنند!!

I wear an Omega watch


P_J

Fred! SAME OLD CRAP, different day!

by P_J on

Seem to be running out of subject…surprise surprise!   Why don’t you come up EITHER with NEW stuff, or, hopefully, POST LESS, a LOT LESS; making your MOSSAD handlers happy!


Roozbeh_Gilani

آنگلو جان: در باره اون کنفرانس ریاضیات هسته‌ای بین حجتیه و ساواک

Roozbeh_Gilani



anglophile

با تشکر از پاسختان

anglophile


و از اینکه بر دانسته‌های من افزودید چون تا به حال بر این باور بودم:

 

مصدق السلطنه چهار ماه به عنوان والی آذربایجان خدمت کرد و چندی بعد در حکومت چهارم مشیر الدوله به سمت وزیر خارجه تعیین شد . پس از کناره گیری مشیرالدوله ، مصدق السلطنه در انتخابات دورۀ پنجم مجلس شورای ملی به نمایندگی تهران انتخاب شد و هنگام بحث درباره ی طرح عده ای از نمایندگان مبنی بر خلع قاجاریه ، یکی از زیرکانه ترین نطقهای سیاسی خود را ایراد نمود . در این نطق مصدق السلطنه ضمن مخالفت با طرح پیشنهادی نمایندگان درباره ی خلع قاجاریه ، علت مخالفت خود را با این طرح به این صورت بیان نمود که چون مقام سلطنت به سردار سپه است ، وجود سردار سپه را در مقام ریاست دولت برای مملکت مفیدتر از سلطنت او می داند زیرا " در مملکت مشروطه رئیس الوزراء مهم است نه پادشاه . پادشاه فقط و فقط می تواند به واسطه ی رأی اعتماد مجلس یک رئیس الوزرائی را به کار بگمارد . . . خوب اگر ما قایل شویم که آقای رئیس الوزراء پادشاه بشنود ، آن وقت در کارهای مملکت هم دخالت بکنند . . . این ارتجاع است و در دنیا هیچ سابقه ای ندارد که در مملکت مشروطه پادشاه مسئول باشد . . . و اگر هم ایشان شاه بشوند بدون مسئولیت ، این خیانت به مملکت است ، برای اینکه یک شخص محترم و یک وجود موثری که امروز این امنیت و آسایش را برای ما درست کرده و این صورت را امروز به مملکت داده است برود بی اثر شود ؟

هیچ معلوم نیست کی به جای او می آید ؟ بعد از آنکه ایشان شاه غیر مسئول شدند ، آن رئیس الوزرائی که مثل ایشان بتواند کار بکند و خدمت کند و بتواند نظریات خیرخواهانۀ ایشان را تعقیب نماید کی است ؟. . ."

به این ترتیب مصدق السلطنه ضمن مدح و ستایش از سردار سپه با تغییر سلطنت و شاه شدن او مخالفت کرد ، و بعد از خلع قاجاریه و پادشاهی رضاخان هم با همین زیرکی از بلایائی که بر سر سایر مخالفان آمد مصون ماند 

//drmrbigdeli.blogfa.com/post-64.aspx

 

 و یا:

در نهایت هم تنش شدیدتر دکتر مصدق با رضاخان وقتی شروع شد که رضاخان قصد پادشاهی داشت. در آن هنگام اکثر نمایندگان مرعوب شده و یا خریداری شده بودند اما دکتر مصدق جرات کرد تا به مقابله با این مساله بپردازد. البته او در سخنرانی خود از اقدامات ایجاد امنیت رضاخان هم تعریف کرد چراکه شرایط هم بسیار حساس و خطرناک بود و نقل است که در این هنگام او را از خطر ترسانده بودند اما او گفته بود که به توپچی و سربازها چندین سال حقوق می­دهند تا یک بار در هنگام جنگ از کشور دفاع کند و امروز هم روزی است که مشابه آن وظیفه نمایندگان مجلس است تا از مشروطه دفاع کنند و در غیر این صورت به وظیفه نمایندگی خود عمل نکرده­اند و به این ترتیب از معدود کسانی بود که ضمن برخی تعریف­ها از رضاخان با پادشاهی او مخالفت قاطع کرده و جانب احتیاط را هم از دست نداده بود.

//naghddrmosadegh.blogfa.com/post-18.aspx

 

مستدعی است منبع خود را لطف کرده برای استفاده پژوهشگران معلوم فرمایید.

 

با سپاس


Fred

anglophile

by Fred on

آقا؛

شما خودتان اهلش هستید و میدانید که شادروان مصدق در زمانیکه مرحوم نور به قبرش ببارد رضا شاه هنوز سردار سپه بود و رییس الوزار و دو دل در بین سلطنت و جمهوری، از او خواست خدمات خود را با پادشاه و رئیس جمهور نشدن  ادامه دهد.

لب کلام؛ برای من هم مصدق و هم شاه خوبی و هم خطاهایی داشته اند ولیکن  یک موی زائد آنان به کلیت مسلمین نکبت حاکم "اصلاح طلب" و غیره می ارزد.

از آنها باید توشه برای آینده اندوخت و نه آینده را قربانی دعوا بر سر آنها کرد.


Demo

هیزم بیار دعوا!

Demo


هیزم بیار دعوای بیحاصل حیدری/نعمتی بهترین یار ولایت فقیه است که هیزم بیشتر همان و دود بیشتر همان و کوری بیشتر حیدری و نعمتی هر دو همان!


anglophile

مگر به جز پهلوی سلطنت دیگری هم در کار بوده؟

anglophile


همانطور که فرمودید "اثبات ادعا با مدعی است". مجدداً تقاضا میشود که اگر برای ادعای جنابعالی مبنی بر (با کمانه یا بی‌ کمانه):

به عبارت دیگر؛ مصدق و میراث دار او شادوران بختیار، با اینکه فرصت و امکان انحلال آنرا داشتند، سلطنت را بهترین سیستم برای ایران تشخیص داده بودند.


گواه و شاهدی است ما را مستفیض فرمایید.

 

 


Shazde Asdola Mirza

Good points Fred: useless fights of useless people

by Shazde Asdola Mirza on

 

"Bunch of useless and mindless zombies

Who cannot think a new thought

Fighting shadows of their past enemies

Who have long died."


Fred

anglophile

by Fred on

آقا؛

نقض غرض نکرده و هیزم بیار دعوای بیحاصل حیدری/نعمتی نشده و تنها عرض میشود که اثبات ادعا با مدعی است.

آنجایی را که  خودتان در کمانه به عرض بنده اضافه فرموده اید، مستلزم اثبات من نمیباشد.

 

ایام به کام 


anglophile

ببخشید دوباره مزاحم می‌شوم

anglophile


 

لطف فرموده برای روشن شدن اذهان عموم اگر گواهی بر این مدعا دارید ما را محروم نفرمأید:

 


به عبارت دیگر؛ مصدق و میراث دار او شادوران بختیار، با اینکه فرصت و امکان انحلال آنرا داشتند، سلطنت ( پهلوی  ) را بهترین سیستم برای ایران تشخیص داده بودند.

 


anglophile

مصدق السّلطنه قطعاً سلطنت طلب بود - سلطنت قجر

anglophile


«... دکتر مصدق می خواست شاه را بر کنار کند و مطمئناً چنین بود. از اوایل مرداد ۱۳۳۱ اکبر میرزای صارم الدوله را فرستادند به اروپا تا با بچه های محمدحسن میرزا، ولیعهد احمدشاه، ملاقات کند. دکتر صحت که طبیب مخصوص محمدحسن میرزا بود، گفت : بچه های محمد حسن میرزا قبول نکردند....» دکتر جلال متینی - آسیب شناسی‌ یک شکست 

First Amendment

.

by First Amendment on

 

 

شاپور بختیار شارلاتان، مطرود، و فرصت‌طلب را میراث دار مصدّق خواندن، تحریف مزوّرانه تاریخ و در جهت ملوّث کردن آرمانهای ملّیست.


Demo

شعبون بی مُخ رضا طلب

Demo


چرا حدیث اسکندر که از شعبون بی مُخ باید گفت! که چون شاه به گور رفت ولی چاقوش نو مانده در پنجه سلطنت طلب! و وقت جهالت بگذشت ولی همچنان در خواب مانده ابو لهب!

تسلیت