سردار محسن رضایی در لندن


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
05-Oct-2012
 

عدالت برای ایران:

"با خبر شدیم محسن رضایی (سبزوار میرقائد)، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تحت تعقیب پلیس بین الملل به خاطر مشارکت در جرائم عدیده از جمله تروریسم بین المللی، شنبه آینده، ششم اکتبر ٢۰١٢ در لندن سخنرانی خواهد داشت.

در پوستر این برنامه نیامده است که سخنرانی به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار خواهد شد اما ما یقین داریم محسن رضایی با پرونده ای که در اینترپل دارد امکان سفر به اروپا و یا امریکا را نخواهد داشت. در غیر این صورت ما اقدامات ممکن را برای جلوگیری از ورود او و لغو روادید وی و یا تحت تعقیب قرار دادن او در کشور مقصد انجام می دادیم."

شوربختانه "یقین" تلاشگران در "عدالت برای ایران" که شامل وکیل خوش آوازه بانو شادی صدر هم میشود با حقایق عینی خوانایی چندانی ندارد.

بسیاری از عوامل شناخته شده نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره آزاداته در انگلیس و دیگر کشورهای آزاد میلولند و تعداد بسیار دیگری منجمله لشکری از فرزندان آنان مکرراً میآیند و میروند که محدود به تردد آل رفسنجانی نمیباشد.

آیا زمان آن نرسیده که سازمان های متعهد ایرانی مانند "عدالت برای ایران" از طریق اقدامات حقوقی به سراغ عمله های ظلم اکنون لندن نشین و دیگر شهرهای جهان آزاد بروند؟

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
anglophile

مسقط الراس

anglophile


به گفته آن عآلیمقام:

 

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش 

باز جوید روزگار وصل خویش


vildemose

  محسن رضایی

vildemose


 

محسن رضایی همچنین در حکم دادگاه مربوط به پرونده قتل فعالان سیاسی در رستوران میکونوس برلین، به عنوان یکی از اعضای ثابت کمیته ای که مسئولیت ترورهای مخالفان سیاسی در خارج از ایران را برعهده دارد معرفی شده است.

در عین حال، پلیس بین الملل، در مارس 2007 برای محسن رضایی به اتهام مشارکت در انفجار سال 1994مرکز یهودیان در بوئنوس آیرس ارژانتین، حکم جلب صادر کرده است.

عدم امکان سفر به خارج از ایران برای محسن رضایی که طرفداران او را وادار به برگزاری جلسات آنلاین می کند نشان می دهد که تا چه حد تلاشهای گروههای حقوق  

 

All Oppression Creates a State of War--Simone De Beauvoir


Demo

Crocodiles for Iran!

by Demo on

Air-tight sanctions for Iran, Justice for Iran, MEK for Iran, &
alike for Iran all fit well under the universal title of 'Crocodiles for Iran!'

Tab-sick!