پرستو فروهر در خطر


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
18-Nov-2012
 

"مأموران فرودگاه تهران روز شنبه، ۲۷ آبان‌ماه، به محض ورود پرستو فروهر، فرزند داریوش و پروانه فروهر، به ایران گذرنامه وی را توقیف کردند. خانم فروهر در آستانه چهاردهمین سالگرد قتل پدر و مادرش برای برگزاری بزرگداشتی برای آنها به ایران سفر کرده است.

پرستو فروهر در گفت‌و‌گو با رادیوفردا ضمن تأیید خبر توقیف پاسپورت خود توضیح داد که پس از ورود به ایران، مأموران فرودگاه گذرنامه او را گرفته و برگه احضاریه‌ای را به او تحویل دادند.

به گفته خانم فروهر در این برگه احضاریه از او خواسته شده است تا هفتم آذرماه «به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی» جمهوری اسلامی مراجعه کند."

داغ مثله کردن بانو پروانه که بیمار و در بستر بودند و دشنه آجین کردن راد مرد ایراندوست، داریوش، بر دلهای بسیاری میباشد؛ ددمنشی با یادگار آنان تنها داغ را تر و تازه تر کرده و عزم  عدالتخواهی را استوار تر.

بدینوسیله به خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر، عمله های ظلم بی امان او و دیگر کارگزاران نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره یاد آوری میشود که فردایی هم هست و دادگاه کیفری بین المللی لاهه ای و روز ماجرایی.

این خط و این هم نشان.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
firstdayofmylife

documents relating to the

by firstdayofmylife on

documents relating to the investigation into the politically morivated murder of Dariush and Parwaneh Forouhar

 

A choice of correspondence and texts, documenting the effort to reveal the political murders of autumn 1998 in Iran.

My parents, Dariush and Parwaneh Forouhar, politicians of the opposition, were both victims.


firstdayofmylife

Parastou's

by firstdayofmylife on


Roozbeh_Gilani

پروانه فروهر: ما هدفمان این بود که مردم به آزادی برسند،

Roozbeh_Gilani


پروانه فروهر: ما هدفمان این بود که مردم به آزادی برسند، به استقلال برسند، به عدالت اجتماعی برسند. متاسفانه، آنچع که الآن اصلا پیدا نمی شود، عدالت اجتماعی است. فاصله بین مردم، بسیار، بسیار، بسیار زیادتر از گذشته شده است. امروز یک گروه هستند از سیری نمی دانند چکار کنند و گروه عظیمی دچار گرسنگی مفرط هستند. و ما خودمان را مسئول می دانیم. به همین دلیل می کوشیم شاید وضع بهتری پیدا کنیم. ما می گفتیم در این چهارچوب کاری نمی شود انجام بشود. ما می گفتیم یک تغییر بنیادی و اساسی باید پیدا بشود.

//www.enghelabe-eslami.com/تصویری/18320-2012-11-17-16-47-44.html


Mehrban

Parastou Forouhar

by Mehrban on

Is one of the bravest, most principled, most articulate and talented women of contemporary Iran.

She has so gracefully endured one of the most painful experiences any human being could endure in a life time.  I hope they do not harm her more than they already have.  "Bekhaan be naam e Iran"

//www.youtube.com/watch?v=_6oI44hrgEs 

-------------------------------------------------------------------------------- 

Afshin Shafai political activist at Evin prison arrested 2009

Mehdi Samadi political activist at Evin prison arrested 2009

 


Demo

این خط و این نشان

Demo


کشیدن هر خطی روی دیوار سلول یک زندانی سیاسی در رژیم هولناک سایق  و رژیم خوفناک کنونی نشان است از امید به فردا که شاید آزادی و نه جوخه اعدام به ارمغان آورد. ولی «خط و نشان» کشیدن عُمّال هر دو رژیم به معنی تهدید و ارعاب مخالفین خود و به «کیفر» رساندن آنها در «سیاه چاله» دادگاه تشریفاتی خود است. و کیفر مخالفان واقعی، و نه چون پرستو فروهرها و شیرین عبادیها، چنان بوده و هست و خواهد بود که ذره ای هیچ از «خط و نشان» از ایشان باقی نماند. غافل از آنکه خالق «خط و نشان» هرگز و هرگز ظالمان در «هاله ظلمت و واهی» شاهی و امامی و معظم غرق شده را به حال خود رها نکرده و نمیکند و نخواهد کرد حتی اگر به مصر فرار کنند و در آنجا دفن شوند. و همین فردا که روز جزا و کیفر است به ذره ذره ظلم و جنایت این فراعنه و علاحضرتها و امامان و معظمان و سرکردگان و یک به یک پیروان «خط و نشان» آنها رسیدگی میکند حتی اگر به دورترین نقطه زمین فرار کرده و در آنجا به گور رفته باشند. و چه در دادگاه نمایشی و فرمایشی لاهه محاکمه و له شده و یا نشده باشند.   


firstdayofmylife

This will not end well.

by firstdayofmylife on

This will not end well. Isn't she a German citizen?