بوی گند درفضای ایران


Share/Save/Bookmark

All-Iranians
by All-Iranians
09-Nov-2010
 

 

این روزها  بوی گند درفضای ایران ، مشام همه را پر کرده است. این ها را با هم بخوانیم‏

"رئیس مبارزه با مواد مخدر ایران از احداث اولین اردوگاه‌های کار اجباری در ایران خبر داده است. پیش‌تر در سال ۱۳۸۶ نیز، پلیس ایران از احداث بازداشتگاهی به نام«کهریزک» برای نگهداری اراذل و اوباش خبر داده بود. حسین آبادی، رئیس مبارزه با مواد مخدر ایران به خبرگزاری «ایسنا» گفته است، اولین مجرمانی که قرار است به این اردوگاه‌ها فرستاده شوند، خرده‌فروشان مواد مخدر هستند. این مقام پلیس ایران افزود: «در اين اردوگاه‌ها، خرده‌فروشان مواد مخدر كه توسط پليس دستگير شده‌اند، در سخت‌ترين شرايط ممكن به فعاليت و كار می‌‌پردازند تا هنگام خروج از اين اردوگاه‌ها ديگر سراغ فروش مواد مخدر نروند.»
رئیس مبارزه با مواد مخدر ایران، محل احداث این اردوگاه‌ها را حاشیه شهرهای بزرگ ایران عنوان کرده و گفت در اجرای این طرح با قوه قضاییه، پلیس، سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت هماهنگی صورت گرفته است.
فعالین حقوق بشر در ایران نگران آن هستند که پلیس جمهوری اسلامی از اردوگاه‌های جدید کار اجباری نیز استفاده‌ای همانند کهریزک کند و منتقدان و مخالفان حاکمیت به این اردوگاه‌ها انتقال یابند."
منبع:
//www.iranpressnews.com/source/086568.htm

از بس که نفوس بد زدیم. مرگ بر این کشور کوچک و آن کشور بزرگ. ابرها راه کج کردند. سه سال بی بارانی برای خشک شدن دریاچه اورمیه کفاف نکرد. ابرها از مسیر شمال به سمت صحرای آفریقا و خاورمیانه رهسپار کرده شده اند. اگر به مردم جهان و تکنیک و دارندگان تکنیک احترام بگذارید و داستان خدایان ماوراء طبیعت را به نفع جهانیان تعدیل نمائید؛کم دریاچه هم به تدریج شاداب میشود. حتی سبزی و چمن به باغ و دشت و کوهسار می آید. با هم بخوانیم:‏
"سه سال است که دریاچه زیبای آذربایجان به نفس نفس افتاده و دقایق پایانی عمر خود را طی می کند. شاید نسل ما آخرین نسلی باشد که به یاد می آورد که چنین دریاچه ای بوده و زمانی در آن شنا کرده ایم و شوری دریاچه اورمیه را با چشمان و دهانمان تجربه کرده ایم.
شاید برای نسل بعد فقط ما تعریف کننده زیبائی دریاچه شوری باشیم که از زلالی آبش ته دریا را می توانستیم ببینیم و وقتی در ساحل با بدنی پر از نمک می نشستیم انعکاس نور خورشید در دریا و سفیدی محصور کننده اش که از نمک دریا بود چشم و روح هر بیننده ای را محصور زیبائی خودش می کرد.
اما اکنون این دریاچه زیبا در حال مرگ است. دریاچه ای که لحظه های شادیمان در کنار سواحلش بخشی از عمر و زندگیمان بود. اما چرا هیچ کس متوجه نیست و کاری نمی خواهد و یا نمی تواند بکند؟!!"
منبع: وقتی دریاچه زیبای من «ارومیه» خشک می شود
اخبار روز: شنبه  ۱۵ آبان ۱٣٨۹
//www.iran-chabar.de/

با هم بخوانیم:
"اینقدر بوی گند در فضای ایران از دروغ و ریا و فساد و آدمکشی و ... مشام را پر کرده است که دیگر بوی مشمئزکننده و پرنفاق این یکی توجه کسی را جلب نمی کند:امشب  پخش سریال مختارنامه از شبکه اول صداوسیمای دولتی ایران آغاز شد. سریالی که به معنای تمام توهین آمیز, نفرت انگیز و بی پایه و اساس است. بالاخره پرده هایی که نفرت و بیزاری این تازی پرستان خودکامه و جنایتکار از ایرانی و آریایی نژاده داشتند اندک اندک دارد با پخش این سریال موهن برداشته می شود و دست آنها را در خوارداشت و تحقیر آریایی و فرهنگ پرارزش بیشتر از پیش باز کند. اما این به یکباره اتفاق نیافته است. از چندی پیش است که می بینیم که هرچه بدکاره و هرزه و دزد و جانی است در سریال ها و فیلم های تلویزیونی نام های ایرانی دارند و هر چه آدم خوب و پاک سرشت و خوش تینت است تمام اسامی تازی و عربی. اکنون دیگر اینها پرده های شرم و حیا را دریده اند و هر چه در توان داشته اند بکار بسته اند تا پس از این شش سالی که آن جرثومه ارادانی تکیه بر تخت بیداد زده توانسته باشند در حد ممکن ایرانی اصیل و هرچه بدان اعتقاد دارد را زیر سوال برند و او را خوار سازند."
منبع:
//poshtibanan.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1770&Itemid=1

 ===


Share/Save/Bookmark

more from All-Iranians
 
All-Iranians

Exactly

by All-Iranians on

Thank you Ladan Farhangi; you are exactly right.


Ladan Farhangi

Bad Smells

by Ladan Farhangi on

The worse one comes out of Mullahs!


All-Iranians

بوهای گند درفضای ایران

All-Iranians


 احداث اولین اردوگاه‌های کار اجباری در ایران

 دریاچه زیبا در حال مرگ

پخش سریال مختارنامه از شبکه اول صداوسیمای دولتی ایران

 تحقیر آریایی و فرهنگ پرارزش ایران