محبوب آشنا - دوستت دارم بیا


Share/Save/Bookmark

bayramali
by bayramali
10-Aug-2011
 

سالها پیش وقت جناب اسدالله میرزا می خواست طریقه مسافرت به سانفرانسیسکو را به سعید یاد بدهد کل وسایل آموزشی او عبارت بود از یک مداد قرمز و یک مداد بنفش و کاغذ! خوب٬ الان در قرن بیست و یکم با اینهمه پیشرفت علم و تکنولوزی مطمئنا وسایل بهتری هست . راستش ما هم که اول خبر انتشار اولین لوح فشرده آموزشی اینگونه مسافرتها را شنیدیم باورمان نشد ٬ گفتیم شایعه است بعد از این و آن شنیدیم که در این فیلم از استعاره و تمثیل استفاده شده و مثلا از وسایلی مثل موز و هندوانه و پایه میز و لیمو در فرآیند همانند سازی! استفاده شده. ولی بعد که قسمتهای از این فیلم را دیدیم . متوجه شدیم نه بابا واقعا همچین چیزی وجود دارد وکلی برایش زحمت کشیدند . اول فیلم آن قسمت انیمشنی گشنی کردن گلها را از فیلم دیوار پینک فلویدگذاشتند و موسیقی "چنین گفت زرتشت " ریشارد اشتراوس را هم رویش گذاشته اند که فیلم حال و هوای حماسی پیدا کند و حواستان باشد که با کسی شوخی ندارند . بعد هم آقای دکتر که به شدت آدم را یاد شعر جناب ایرج میرزا " سرش بی مو ولیکن دلپذیر است" می اندازد و با ان بیان شیوا نکات کلیدی را شرح می دهد . لابلای این صحبتها هم با حدیثها و روایات متعدد متوجه می شویم که عجب مسئولیت سنگین و رسالت عظیمی است این کار که دین و دنیای آدمیزاد را می سازد . بعد ایشان توضیحاتی درباره نقش جاذبه می دهند و توصیه میکنند به ازدیاد دفعات ! (آخر شبی چهار بار؟! آقای دکتر مگه کار یک شب و دوشب و یک نفر و دو نفر است؟!) در کل آقای دکتر کلی مایه می گذارد و رموز و فنون را یاد می دهد(حالا بگذریم که یک نمه بداخلاق هم هستند) ایشان برای طبیعت بهوت افسرده هم راه کار یاد می دهد و حتی توصیه به استفاده از پمپ سوئدی هم می کند !

اما در کل ما با تشویق این امرخیر و مهم منتظر فیلمهای بعدی این دوره با این عناوین فرضی می مانیم" دوباره آشنای محبوب " - " آشنای محبوب بر می گردد " (منظورمان این است که آشنای محبوب از جایی برمی گردد نه این که به کسی پشت می کند!) یا " آشنا محبوب ٬ قیام نیمه شب " و " آشنای محبوب ٬ماموریت غیرممکن " در ضمن برای هرچه بهتر شدن کیفیت و کمیت و بازده کار این پیشنهادات را داریم :

یکم : از یک سری مجری استفاده بشود که حالت آفرودیازیک ! را بیشتر کنند نه آنکه خودش باعث مزید علت و تورن آف بشوند و مصرف وایاگرا را بالا ببرند!

دوم : نسخه ای از فیلم برای جناب هیو هفنر ارسال شود تا از طریق شرکت جهانی کله خرگوش پخش جهانی شود و همه انسانها منور و ملمع و بهره مند شوندو کلی درآمد ارزی وارد مملکت شود . همان آقای هفنر می تواند دو سه تا مجری و مجریه های خوب و استاندارد خودش را هم برای فیلمهای بعدی معرفی کند.

سوم : مسئولین محترم بنیاد فارابی یک نسخه از فیلم را برای جشنواره معتبر AVN لاس وگاس ارسال کنند تا در این رقابت ارزنده شرکت کنند ضمن اینکه از نظرات داهیانه و کارشناسانه اساتید مجرب و فن آشنایی مانند ران جرمی و جنا جیمسون در هرچه پربار کردن این مجموعه استفاده شود.

چهارم : همچنین در پی بومی سازی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ منحط غرب برای این روشها مشهور معادل وطنی ساخته و در فیلمهای بعدی درباره آن تبلیغ و صحبت شود : شیوه سگی ـ شصت ونه ـ هفتاد و یک! - شغل سر و شغل دست و کلی چیزهای دیگر.

منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم. از شما حرکت از خدا برکت

.


Share/Save/Bookmark

Recently by bayramaliCommentsDate
اونی که رفته دیگه برنمیگرده
7
Oct 26, 2011
در ستایش قیلوله
4
Jun 21, 2011
زنده می مانم
8
Mar 14, 2011
more from bayramali
 
Monda

Bayramali jan!

by Monda on

Your romantic written intro with the anti-climactic (yet hilarious) educational clip are priceless! Sepaas!