راه های ارتباطی


Share/Save/Bookmark

iransource
by iransource
15-Aug-2009
 

این روزها با مسدود شدن هرچه بیشتر سایت های خبر رسانی و ارتباط جمعی، روزنامه ها و پارازیت روی برنامه های ماهواره ای، اطلاع رسانی و حفظ ارتباط با یکدیگر هرچه مهم تر می شود.

ارتباط از طریق ایمیل. لطفا در ارسال ایمیل هایی که به دستتان می رسد امساک ننمایید. هر کسی حلقه دوستانی دارد که این ایمیل ها در آن حلقه ممکن است بار ها گردش کند اما در همان حلقه کسانی هستند که حلقه دوستان دیگری هم دارند به این ترتیب  با ارسال هر ایمیل برای همه دوستان تان امکان آن را فراهم سازید تا ایمیل از حلقه شما به دیگر حلقه ها گسترش یاید. این را از دیگران نیز بخواهید.

وبلاگ ها.  وبلاگ ابزار مطمئن برای اطلاع رسانی است. راه اندازی وبلاگ بسیار ساده است و مطالب وبلاگ در موتور گوگل قابل ردیابی بوده و دسترسی به آن عمومی است. اگر هم مسدود شد به سرعت می توان در ادرس جدید وبلاگ جدید راه اندازی نمود.

اما وبلاگ های جدید در موتور گوگول به راحتی قابل ردیابی نیستند. کمکی که شما می توانید بکنید این است که مطالب وبلاگ مورد علاقه خود را با آدرس وبلاگ (یا تنها آدرس آن را) برای دوستان ارسال نمایید یا در فیس بوک قرار دهید به این ترتیب ترافیک وبلاگ مورد علاقه شما بالا می رود و مطالب آن نیز بیشتر منتشر می شوند.

وبلاگ های مسدود شده. می توانید مطالب وبلاگ های مسدود شده را با ذکر منبع به صورت ایمیل برای دوستان ارسال نموده یا در وبلاگ خود منتشر نمایید. به این صورت با سانسور وبلاگ ها مقابله نمایید. www.sourceiran.blogspot.com www.youtube.com/iransource


Share/Save/Bookmark

more from iransource