سردار پلیس اسماعیل احمدی مقدم = یک بی ناموس


Share/Save/Bookmark

سردار پلیس اسماعیل احمدی مقدم = یک بی ناموس
by Javad Yassari
21-Jun-2011
 

تابناک:  فرمانده نیروی انتظامی، اسماعیل احمدی مقدم در كارگاه بین‌المللی حمایت از شهود و قربانیان جرم:

"در جرایمی كه به ندرت در ایران وجود دارد به طور مثال جرم تجاوز به عنف انعكاس وسیع رسانه‌ای، تولید ناامنی روانی در جامعه می‌كند ..."

عجب! خسته نباشید! 32 سال "بکش بالا، بکش پایین" برای حجاب و ریختن توی خونۀ مردم برای ویدیو و ماهواره و رفتن در خونۀ مردم برای به هم زدن مهمانی و عروسی شان، مثل این که این آقا پلیسه از ماجرا پرته که در مملکت ام القراء اسلام اون چیزی که زیاد شده تجاوزه، به زن و به مرد و به جوون، به یک نفر و به چند نفر، توی خانه و توی زندان و توی ماشین و توی بیابون. ایشان فکر می کنه چند تا تجاوز گروهی به زنها باید اتفاق بیفته که موضوع از حالت "نادر" بیرون بیاد و به وضعیت "عادی" و یا "حاد" تبدیل بشه؟

32 سال حجاب اجباری، جداسازی زن و مرد، نماز جماعت، قرآن از کلاس اول، گزینش، وصیت نامۀ امام، حراست، اسلام و قرآن در رادیو، تلویزیون و هر منبری که امکانش وجود داشته، حتی در استادیوم ورزشی، حتی در نمایش های هنری، حتی در جلسات اداری، ای آقا پلیس اسلامی، ای استاد امنیت اجتماعی، ای متخصص سرکوب و از بالای پل پرت کردن و از روی معترض دست خالی با ماشین رد شدن و تیر زدن به مردم بی گناه، فرمودین این پدیده ها در ایران به ندرت پیش میان و نباید این همه شلوغ کرد؟ حواست هست که در همین 32 سال در ایران اعتیاد، فحشا، کودک آزاری، اختلاس های نجومی، و قتل و جنایت تا چه حد بالا رفته؟  با حضور تو و روسات دیگه کدوم جرایم در ایران "به ندرت" وجود دارند؟  هر چی در ملع عام اعدام کردین و شلاق زدین و دست و پا بریدین و زندان بردین هم که مثل اینکه افاقه نکرده.  وقتی نیروی انتظامی و امنیتی یک مملکت بچه های شاگرد اول کنکور دانشگاه تهرانو از طبقه های بالای خوابگاه پرت کردند پایین و زدن و کشتن و گفتند "یازهرا از ما قبول کن،" معلوم بود که اون اسلام این جنایت ها را هم دارد.  گروهبان قندعلی، ازت بیزارم.  میدونی "نا امنی روانی" واقعی رو چه کسی در جامعۀ ایران ایجاد کرده و ادامه میده؟  تو بی همه چیز پست فطرت قاتل و روسای یکسر دزد و نامردت.  تو و رهبرت و رییس جمهورت و دادستانت و رییس قوۀ قضاییه ات و رییس مجلست و نماینده های مجلست و کابینۀ وزرا و دو سه هزار تا آخوند و بسیج و سپاه پاسدارانت.  شما در ایران ناامنی روانی ایجاد کرده اید. 

واقعا که به افتخار هرچی بی ناموس جاکشه صلوات.


Share/Save/Bookmark

more from Javad Yassari
 
divaneh

It's better to hide things

by divaneh on

That's what this arsehole is trying to say. If I was him I wouldn't bother as no crime, however despicable, surprises Iranians any more. They have seen so much crime in the last 32 years that are now immune to it. Just carry on killing, raping and plundering the nation with the rest of the mafia.

Thanks for this excellent read Javad Khan.


Maryam Hojjat

Cultural decline is at its Apex IRAN ubder IRR/IRI!

by Maryam Hojjat on

with continuous rapes of women in different cities. What can you expect from a society runs by bunch of illiterated akhoonds and their thugs in past 32 years?


Maryam Hojjat

Thanks Javad Yassari

by Maryam Hojjat on

Great Blog.  IRR/IRI Thugs are bunch of bastards & Parasites in IRAN who must be panished for their crimes against IRAnians.


jmyt17

سردار پلیس اسماعیل احمدی مقدم = یک بی ناموس

jmyt17


Love this tittle.

He and rest of them are same, stupid no brain and human killer,

what do you respect from him.

He is just a peace of dirt.