ویدیو ننه من غریبم مجاهدین


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
29-Aug-2012
 

اول این ویدیو سازمان مجاهدین خلق را تماشا کنید؛ رقت انگیز است ولی خوشبختانه کسی کشته نشده و فقط شل و پل شده اند:

ادعای سازمان که اینها کاری نکرده بودند و منتظر بازرسی اموال بودند و عازم کمپ آزادی جای بحث دارد؛ ولیکن در اینکه کادر رهبری سازمان نزدیک هزار و دویست نفر اعضاء مسخ شده اش را برای اهداف خود وجه المصالحه قرار داده جای تردیدی نیست.

ورق برگشته؛ کشتنیان را سیاستی دگر آمد. ولینعمت پیشین، مرحوم جنت مکان صدام حسین خان تکریتی ایرانی کُش جایش را داده به دست پروده و نون و نمک خورده های وحوش ایرانی کُش حاکم بر ایران.

ننه من غریبم و "حملهٔ مزدوران مالکی به ایرانیان ساکن اشرف" و ایندست حرفها سرشان نمیشه، اجداد اینان به امام حسینشون رحم نکردند، فک و فامیلاشون که الان تو ایران همه کاره اند به ایرانی ها تو ایران رحم نمیکنند به شماها که جای خود دارید.

مادام پرزیدنت، رهبر مسعود را راضی کن دستور بده این بخت برگشتگان ایرانی بروند کمپ آزادی و دروازه شهر اشرف در عراق را ببندید و کلیدش را تحویل بدهید به صاحبان عراقی.

تبریک

پ.ن. به اینجا هم سرکی بکشید.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
مآمور

a comment on Ms Bazargan's blog from Aug-27???

by مآمور on

if u have any thing to say or any question to ask, say it here!! I dont get what u r trying to refer to!!

I wear an Omega watch


Harpi-Eagle

Hey ...

by Harpi-Eagle on

Mamoor, the followers of the great religion of Zartosht do NOT warship fire, they warship Ahuramazda, god of goodness, kindness, happiness, light, dignity & integrity, good thoughts, good words, and good deeds.  You and all other Tazi Cult followers on the other hand are indeed Stone Warshipers (as in Hajarolasvad).  By the way I posted a comment on Ms Bazargan's blog from Aug-27 where you are mentioned, you may want to read it.

Payandeh Iran, our Ahuraie Fatherland


Demo

بمباران رحمت

Demo


 


و معنای واقعی ایرانی دوستی، برای این بلاگر و شرکای او، استقبال پر شور از تحریم های اقتصادی فلج کننده است که نتیجه آن فقط و فقط کمرشکنی مردم عادی و فلکزده کوچه و خیابان در ایران است. و این در حالیکه است که خود در خارج از ایران نشسته و روزی ٢ بار دست دعا بسوی اجنبی برای محاصره نفوذ ناپذیر دریایی و هوایی مملکت و ریزش بمباران رحمت بر سر مراکز دفاعی و مالی آن میکنند. و نکبت تر از خیانتهایشان رویای واهی در سر پروراندن استقرار حکومت سلطنتی کثیف رضا پسر شاه مخلوع در کشور است.
با دعا به درگاه خدا که هرگز و هرگز پای این خائنین را به پای آن مملکت باز نکند و ایران و ایرانی اصیل را از شر نکبت و خیانت روزافزون ایشان محفوظ بدارد. و لعنت خدا بر هر چه دروغگو و بر هر گرگ در لباس میش.


Roozbeh_Gilani

"اعمال ما از آن ما"!!!

Roozbeh_Gilani


خیلی‌ کور خوندی! به تو و امسال تو اطمینان کامل میدهم که روزی ، نه‌ چندان دور، ارباب‌های جنایتکار، دزد و ادمکش تو در صدر جمهوری اسلامی، گرفتار خشم توده‌های مردم شده و  به سزای "اعمال"  جنایات کارانه  خود خواهند رسید. در آن روز، برای تو و امسال تو اقازادگان "فرنگ نشین ضّد فرنگی‌ !!"، فقط شرم و بی‌ آبرویی خواهد ماند. البته اگر بویی برده باشی‌ از  معنی‌ لغات شرم یا آبرو......

و سلام، نامه تمام!


Demo

موش مُردگی؟

Demo


وَإِذَا سَمِعُوا اللَّغْوَ أَعْرَضُوا عَنْهُ وَقَالُوا لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ سَلَامٌ عَلَيْكُمْ لَا نَبْتَغِي الْجَاهِلِينَ
و چون کلامی بیهوده بشنوند از آن روى بر می‏گردانند و گويند: اعمال ما از آن ما و اعمال شما از آن شما، سلام بر شما، ما را با نادانان كارى نیست‏! (قرآن ٢٨:٥٥)


Fred

رهایی از نکبت

Fred


ایرانی دوستی گزینشی، مصلحتی و موسمی هم از اختراعات نظام دهان دریده، دروغگو، سفله و دو رو پرور مسلمین حاکم است.

این نیز بگذرد و ایران و ایرانی بزودی از نکبت اینان رها خواهند شد.


Roozbeh_Gilani

:)

by Roozbeh_Gilani on

اول اشک تمساح ریختن، دوم  عصبانیت و فحاشی بعد از افشا شدن ، سوم  موش مردگی وقتی‌ فحاشی به جایی‌ نرسید!

از این بچه آخوند‌های شیاد فرنگ نشین انتظاری  بیش از این نیست...


Demo

Peace Be Upon You!

by Demo on

Salaam'o Alaikom!


Roozbeh_Gilani

"حق گویی!!!!!..."

Roozbeh_Gilani


چه مخ ضعیف  و ذلیل، و چه روی پری که مزدوری ۲۴ ساعته برای رژیم منفور، فاسد دزد و آدمکش اسلامی، با  حمله و فحاشی به هموطنان بهایی، یهودی، سنّی، زنان شریف ایرانی‌، احزاب و جریانات مخالف جمهوری اسلامی....با استفاده از ده دوازده اسم قلابی مضحک را   "حق گویی!!!" می‌نامد!


Demo

چه عصبانیتی؟

Demo


که حق گویی مغتنم است و زیبا. قضاوت که چه کسی در این سایت همواره فحاشی کرده و میکند هم با خوانندگان منصف آن!

تسلیت


Roozbeh_Gilani

معلومه که کارت از عصبانیت گذشته...

Roozbeh_Gilani


که اینجور کف بر دهان به فحاشی افتادی! فکر کنم که "مشروبات الکلی و غیر الکلی" هم به دادت نمیرسه. برو از اون موادی که ولی‌ فقیهت استفاده میکنه بزن، شاید یک ذره آروم بشی‌. آخر شب هم یک بلاگ دیگه از "خاطراتت" بزن که ما کلی‌ بخندیم!

اره، من هر چی‌ که از فکر ملیخلیای تو در میاد هستم. چپی‌ قلابی، رشتی قلابی، ایرانی‌ قلابی... اصلا قلابی قلابی. حالا راحت شودی؟

فقط تو، و ده دوازده اسم یکی‌ از دیگری مضحک تر  دیگرت در این سایت "قلابی" نیستند،  و رد گم کنی‌‌های مسخرهت!


Demo

چپ قلابی ٧ رنگ و ٧ خط !

Demo


کدام شیرین زبانی‌‌؟ ارباب دارد اینجا عکس العمل یک عده هموطن اسیر بدبخت و زندانی را که امثال او "پیر و پاتال عقده‌ای و کالّتی" مینامندشان شُل و پلی و ننه من غریبه من بازی جلوه می دهد و اعتراض به آن در دید چپ قلابی شد ماله داری و پاچه خواری ولی‌ فقیه؟؟؟

چپ قلابی بهتر است قبل از به استهزا گرفتن سلطنت طلبان در جایی دگر وهمواره ماساژدادن مقعد مبارکشان در این بلاگ سواد خواندن و نوشتن را بیاموزد که نه نوشیدن مشروب الکلی سوادآور است و نه نوشیدن غیر الکلی  آن.


Roozbeh_Gilani

قسم به پاسپورت های اهدایی از ملکه انگلیس....

Roozbeh_Gilani


و کشور‌های متحد ال منافعش، به اقازادگان  "متحد ال منافع به انگلیس" که به ما فرصت خواندن این شیرین زبانی‌‌های روزانه  را داده، هر وقت صحبت از جنایتی، تجاوزی، شکنجهی... در مورد هموطنان عزیز ما به دست اسلامیون فاسد میشود، یک سوال خیلی‌ جدی برای من پیش آمده:

اگر این مجاهدین خلق، دو سه‌ هزار "پیر و پاتال عقده‌ای و کالّتی" بیش نیستند ، چرا هر وقت صحبتی‌ از آنان  میشود،  ماله داران و پاچه خوران ولی‌ فقیه مقعد مبارک را از عصبانیت جر داده و شروع به نقل و نبات پراکندگی، قبل از باز کردن دو سه‌ بطری از "مشروبات الکلی و غیر الکلی" برای آرام کردن اعصاب متلاشی شده!!!


Demo

اخطاریه آبا و اجدادی!

Demo


لطفأ در دیگ آبا و اجداد قومی و نژادی را باز نکنیم که در دیگ برداشتن همان و چوب تکفیر ضد یهود خوردن همان!


مآمور

از اب و اجداد

مآمور


از اب و اجداد نگو که من را به یاد پریم میاندازد که آب و اجداد مادری صیهونیستها ریختن سر اب و اجداد آن موقع آتش پرست ما و حسابی کشت و کشتار کزدنند

I wear an Omega watch


Azarbanoo

Culprits Are M& M Rajavi

by Azarbanoo on

Shame on them. & Marg bar IRR/IRI too.


Demo

شُل و پلی تاریخ بشری

Demo


اگر تمام جمعیت روی زمین از ابتدای خلقت تا انتهای آن محو شوند و به بدترین وضع ممکن از بین روند چیزی جز شُل و پلی و ننه غریبم من بازی نیست و تنها فاجعه واقعی بشری هلو کاست بوده و هست و خواهد بود! باقی جنایتکارهای بشری به تخم چپ مرغ!

تسلیت 


First Amendment

.

by First Amendment on

 

 

 

در لزوم ایجاد تحولات بینیادی در ساختار سازمانی، هرم فرماندهی، و چه‌بسا
مکانیسم ایدئولوژیک سازمان مجاهدین خلق، تردیدی
نیست........اما.........ایستادگی این سازمان در مقابل سناریوی امپریالیستی
دیکته شده از طرف اشغالگران آمریکایی را ارج می‌نهیم.......شرح و بسط این
تحول ژرف، در این خلاصه نمیگنجد.......اشک تمساح نازنین‌هایی‌ که مجروح شدن
انسان‌ها را سبکبارانه "شل و پل شدن" تعبیر میکنند شرم آور است...