ننگ علیرضا افتخاری


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
03-Sep-2012
 

علیرضا افتخاری دو سال پیش:

" آقاي رييس جمهور دوستت دارم. اين حرف را از روی خودستایی و تکلّف نمي‌گويم بلکه از دلم برخاسته و حرف دل من است . شما رییس جمهور شجاعی هستید بدانید امروز چشم شش میلیارد انسان به شما است."

______________________________

خبر جدید:

«بازی خون»، آخرین ترانه ای است که علیرضا افتخاری خواننده موسیقی سنتی کشورمان در وصف بیداری اسلامی و جهان پس از آن خوانده است....

گیتی از اشتلم شیعه دژم خواهد شد
جیش سنّی و ابا‌ضیّه به هم خواهد شد

زیدی و مالکی افسانه‌ دِگر خواهد کرد
شافعی و حنفی ترک سمر خواهد کرد

هله رعد است، هلا برق به پا خواهد خاست
اُمت واحده از شرق به پا خواهد خاست"

به عبارت دیگر؛ علیرضا خان پا را از پاچه خاری از نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن فراتر گذاشته و با اینکه هنوز بمب هسته ای آنها آماده نشده، همدست آنان در پی براه انداختن "بازی خون" شده.

وای به روزی که دست اینان به بمب اتم برسد، "گیتی از اشتلم شیعه دژم خواهد شد" وای!

تبریک

پ.ن. به اینجا و اینجا هم سرکی بکشید.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

ننگ جنگ ٨ ساله

Demo


روزی ملت ما به خود خواهد آمد که متاسفانه دیر خواهد بود. خداوند همواره فرصت و نشانه های کافی به هر قومی از برای بیدارشدن داده و میدهد ولی از بیداری ایرانی هیچ خبری نیست. آن جنگ ننگین بین ملت ما و عراق که به دروغ مقدسش در جهت آزادی قدس مینامند، و ٦ سال آن به جنگ از برای فتح کربلا گذشت، ننگی بیش نبود و یک بازی خون برای کشته شدن مسلمانان به دست یکدیگر. آن فرشهایی هم که احمدی نژاد در استقبال از نیروهای متجاوز اشغالگر و مسلمان کُش در عراق و افغانستان پهن کرد رنگ خون داشت و قرمز. علیرضا هم افتخاری اگر در این حماسه سرایی های خود میکند بگذارید بکند ولی تمامأ ننگ است و ننگ.

تسلیت