معرفی کتاب

پندارنیک
by پندارنیک
01-Mar-2012
 

سازمان انتشارات "ایرونیا دات کام" مفتخر است که انتشار ترجمه جدید "مانیفست کمونیست" را که به همت جمعی‌ از سوسول سوسیالیست‌ها و لمپن‌های رویزیونیست تهیه گردیده است اعلام نماید.

جهت اطلاع علاقمندان چند سطر اول این ترجمه جدید را با هم مرور می‌کنیم:

" مگه اون چشمای ایکبیری خط امامی بسیجیت کوره که نیمیتونی اون شبحی رو که الان توی اروپا هستش، ببینی‌...........ببین چی‌ دارم بهت میگم، یا اونجوری که من بهتون میگم، با اونایی‌ که من بهتون میگم متحد میشین یا اینکه اون زنجیرتون رو همچین می‌کنم توی هرچی‌ نابدتر خارمادرتون، که ارزش افزوده ش از حلقومتون بیاد بیرون.........دین افیون ملتهاست، پس این ثابت میکنه که سپاه توی کار قاچاق تریاکه....."

به علاقمندان توصیه میشود به جای معطلی در "آمازون دات کام"، این کتاب را مستقیماً از کتابفروشی "کمایس ایندسا" واقع در جنگلهای آمازون شخصاً خریداری کنند......


Share/Save/Bookmark

Recently by پندارنیکCommentsDate
Of Religious Atheists........
2
Apr 07, 2012
חג פסח שמח
4
Apr 05, 2012
Good news from Washington
3
Apr 01, 2012
more from پندارنیک
 
Siamak Asadian

حدس این است که او عضو سپاه پاسداران یا وزارت اطلاعات باید باشد

Siamak Asadian


مقاله ای دیگر در مورد قاچاق  و مافیای سیگار و تنباکو ، با در گیری عناصر  سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی. بخوانید و قضاوت کنید :     ========================================== مافیای سیگار و تنباکو

سیزدهم ژوئن ۲۰۰۳ با تأخیری بیست روزه، نتیجه فعالیت میدانی ام را در نشریه «نیمروز»، شماره ۷۳۸ منتشر می کنم. موضوع این گزارش واردات سیگار و تنباکوی قاچاق در منطقه Holloway Road در شمال شهر لندن است. بخشی از این گزارش به دلیل حساسیت اش حذف می شود.

این پوشه خاک خورده را بعد از نه سال دوباره باز می کنم:

//www.goftogoo.net/index.php?submenu=&id=200


Siamak Asadian

انگلوفایل، کجا نشستی که اربابانت باز کار دستت دادند!

Siamak Asadian


این بخشی از مقاله ای است در رابطه با همکاری دولت "فخیمه" ملکه مادر ، و قاچاقچیان  جمهوری اسلامی جهنم (به رهبری سپاه پاسدارن). بخوانید و قضاوت کنید:  -----------------------------------------------------------------   برادران احمدیتا اواخر دهه هشتاد میلادی برادران احمدی (دو برادر) مسئولیت بالایی در کنسولگری رژیم اسلامی در لندن داشتند. این دو برادر در حاشیه کار در کنسولگری رژیم، صاحب یک آژانس مسافرتی در منطقه «شپردز بوش» لندن و خانه هایی اجاره ای برای اسکان بیمارانی بودند که برای معالجه به انگلستان سفر می کردند. از اوایل دهه نود میلادی این دو برادر عملاً مسئولیت مستقیمی در کنسولگری رژیم ندارند و در چارت رسمی سفارت نامی از آنها دیده نمی شود. من اطلاعات زیادی از فعالیتهای این دو برادر «حزب اللهی» تا میانه هزاره جدید نتوانستم بدست آورم. اما برادر کوچک از هزاره جدید میلادی تعدادی از ایرانیان را در مناطقی از شهر لندن اسکان داده است. این مناطق عموماً ناحیه ی جنوب و جنوب غربی لندن بوده است. تردید ندارم، برخی از عوامل اطلاعاتی رژیم ایران باید در میان اسکان داده شدگان بوده باشند.جمع بندی- برخی از ایرانیان نسل اول که به ایران سفر کرده اند، در فرایندی پذیرفته اند که خانه های دولتی خود در انگلستان را در اختیار مقامات امنیتی ایران قرار دهند. این عده در انگلستان بیش از یک خانه داشته اند.- شواهد انکارناپذیری نشان می دهد که رژیم ایران برخی از مهره های اطلاعاتی امنیتی خود را به عنوان شهروند در آپارتمان های دولتی بریتانیا اسکان داده است. طیفی از این عده به عنوان متقاضیان پناهندگی به بریتانیا آمده اند که برخی به عنوان پناهنده سیاسی پذیرفته شده اند ( در این رابطه می توانید به مصاحبه های قبلی ام نیز رجوع کنید.)- رژیم ایران برای اسکان مأمورانی که به مأموریت های موردی به بریتانیا گسیل داشته، از اماکن دولتی نیز استفاده کرده است. خانه های برخی از ایرانیانی که به ایران سفر کرده اند، گزینه مناسبی برای اسکان آنان بوده است. - تجربه ی محمدرضا ش، شائبه دست داشتن رژیم ایران در پخش مواد مخدر در بریتانیا را قوت می بخشد.چند پرسش- آیا پلیس بریتانیا با اطلاعاتی که در دست داشته، محمدرضا ش و حلقه ی او را دستگیر و سپس به ایران دیپورت کرده است؟ - اوایل ژانویه ۲۰۱۲ قانونی در بریتانیا به تصویب رسیده، مبنی بر جرم بودن اجاره دادن خانه و آپارتمانهای دولتی. آیا این قانون محدودیتی در اسکان عوامل اطلاعاتی رژیم ایران در بریتانیا ایجاد خواهد کرد؟- وقتی یک فعال رسانه ای توانسته باشد این مجموعه اطلاعات را از تحرکات رژیم ایران در بریتانیا بدست آورد، آیا پلیس بریتانیا توانسته است با اطلاعات جامعی که در اختیار دارد، امنیت شهروندان ایرانی مقیم بریتانیا را تأمین نماید؟ - هدف از اسکان دادن عوامل اطلاعاتی رژیم ایران در خانه های دولتی در بریتانیا چه می تواند باشد؟ آیا رژیم ایران از عوامل اطلاعاتی خود در شناسایی و سرکوب مخالفان؛ نیز فشار بر خانواده ها استفاده کرده است؟*    *    *تاریخ انتشار ۱۷ ژانویه ۲۰۱۲ منبع: www.goftogoo.net //www.goftogoo.net/index.php?submenu=&id=192

Siamak Asadian

مافیایی که ما نمی شناسیم اش.

Siamak Asadian


برادران احمدیتا اواخر دهه هشتاد میلادی برادران احمدی (دو برادر) مسئولیت بالایی در کنسولگری رژیم اسلامی در لندن داشتند. این دو برادر در حاشیه کار در کنسولگری رژیم، صاحب یک آژانس مسافرتی در منطقه «شپردز بوش» لندن و خانه هایی اجاره ای برای اسکان بیمارانی بودند که برای معالجه به انگلستان سفر می کردند. از اوایل دهه نود میلادی این دو برادر عملاً مسئولیت مستقیمی در کنسولگری رژیم ندارند و در چارت رسمی سفارت نامی از آنها دیده نمی شود.

من اطلاعات زیادی از فعالیتهای این دو برادر «حزب اللهی» تا میانه هزاره جدید نتوانستم بدست آورم. اما برادر کوچک از هزاره جدید میلادی تعدادی از ایرانیان را در مناطقی از شهر لندن اسکان داده است. این مناطق عموماً ناحیه ی جنوب و جنوب غربی لندن بوده است. تردید ندارم، برخی از عوامل اطلاعاتی رژیم ایران باید در میان اسکان داده شدگان بوده باشند.

چند پرسش- آیا پلیس بریتانیا با اطلاعاتی که در دست داشته، محمدرضا ش و حلقه ی او را دستگیر و سپس به ایران دیپورت کرده است؟ - اوایل ژانویه ۲۰۱۲ قانونی در بریتانیا به تصویب رسیده، مبنی بر جرم بودن اجاره دادن خانه و آپارتمانهای دولتی. آیا این قانون محدودیتی در اسکان عوامل اطلاعاتی رژیم ایران در بریتانیا ایجاد خواهد کرد؟- وقتی یک فعال رسانه ای توانسته باشد این مجموعه اطلاعات را از تحرکات رژیم ایران در بریتانیا بدست آورد، آیا پلیس بریتانیا توانسته است با اطلاعات جامعی که در اختیار دارد، امنیت شهروندان ایرانی مقیم بریتانیا را تأمین نماید؟ - هدف از اسکان دادن عوامل اطلاعاتی رژیم ایران در خانه های دولتی در بریتانیا چه می تواند باشد؟ آیا رژیم ایران از عوامل اطلاعاتی خود در شناسایی و سرکوب مخالفان؛ نیز فشار بر خانواده ها استفاده کرده است؟*    *    *تاریخ انتشار ۱۷ ژانویه ۲۰۱۲

منبع: www.goftogoo.net

 

Siamak Asadian

این ثابت میکنه که سپاه توی کار قاچاق تریاکه

Siamak Asadian


پخش مواد مخدر در بریتانیا- ردّ پای رژیم ایران

منطقه «کنزینگتون و چلسی»، گل سرسبد مناطق سی و دو گانه ی «لندن بزرگ» است. اسکان انبوه ایرانیان در این منطقه در پنج سال گذشته فضای اجتماعی آنرا نسبت به گذشته دگرگون کرده است. سفرهای پیاپی ساکنان جدید به ایران؛ حضور و تردد «آدمهای ریش دار» و «محجبه» در میهمانی های جمعه و شنبه شب ها چهره این محلات را بطور محسوسی تغییر داده است.

هفته ها می گذرد تا به واقعیت تلخی دست یابم. واقعیتی که می تواند امنیت بخشی از جامعه ایرانی مقیم لندن را به خطر اندازد: نام و مشخصات واقعی برخی از ساکنان ایرانی در دو منطقه در جنوب غربی لندن در لیست شهرداری «کنزینگتون و چلسی» و« فولهام و هَمراسمیت» به ثبت نرسیده است. مشخصات ساکنان آپارتمان ها در این مناطق با مشخصات ثبت شده در شهرداری ها متفاوت است. به عبارتی افرادی در جامعه زندگی می کنند که فاقد هویت حقیقی هستند.  بطور مثال خانه شماره ۳۷ در بلوکی در منطقه چلسی که محمدرضا ش در آن ساکن بود، در شهرداری منطقه به نام فرد دیگری به ثبت رسیده است.

اما محمد رضا ش کیست؟ این فرد اواخر سال ۲۰۰۶ در آپارتمان شماره ۳۷ در بلوکی در منطقه چلسی اسکان داده می شود. مدت کوتاهی پس از اقامت این فرد در آپارتمان مزبور، محمدرضا توزیع مواد مخدر در منطقه را شروع می کند. خانه او از ساعتِ دوازده شب به بعد محل تردد خریداران خرده و عمده مواد مخدر است. پلیس لندن با دردست داشتن مدارک مؤثق در این دوره دخالتی نمی کند. آیا آنها به دنبال دانه درشت های این حلقه مافیایی هستند؟

//www.goftogoo.net/index.php?submenu=&id=192


Souri

Can you give more explanation?

by Souri on

I didn't get exactly what you are referring to?

And yes, we do have a few sousoul democrats here, I admit it .

Thank you.