کارپردازان انگلیس در ایران - قسمت بیست و هشتم


Share/Save/Bookmark

All-Iranians
by All-Iranians
20-Jun-2012
 

 

درقسمت های گذشته مطالبی در مورد سیدضیا الدین طباطبایی ، برادران رشیدیان ، برادران جی ، حسین فردوست ، بهرام شاهرخ ، نواب صفوی ، جمال امامی ، جعفر شریف ‌امامی ، حسنعلی منصور ، امیر عباس هویدا ، سيد حسن تقي ‌زاده ، برادران انتظام ، مصطفی فاتح ، شیخ عبدالکریم حائری یزدی ، محمد خلیل جواهری ، ابراهیم حکیمی ، علی اردشیر لاریجانی ، برادران لاریجانی ، علی شریعتی ، محمدجواد لاریجانی ، عطاالله مهاجرانی ، محمدرضا مهدوی کنی ، میرحسین موسوی ، عبدالحسین میرزا فرمانفرما ، روح‌الله خمینی ، ناصر مکارم شیرازی ، ابوالحسن بنی صدر ، سید ابوالقاسم کاشانی ، دکتر سيد محمود نريمان ، غلامعلی حداد عادل و دكتر سيدحسن امامي عرضه شد. در این قسمت به معرفی سيد محمد خاتمی می پردازیم:

٣٣ - سيد محمد خاتمی

سید محمد خاتمی (متولد ۲۱ مهر ۱۳۲۲در اردکان یزد) سومین فرزند سید روح‌الله خاتمی است. روح‌الله خاتمی موسس مدرسه علمیه اردکان و امام جمعه شهر یزد در سالیان نخستین پس از انقلاب ۵۷ بود. او با زهره صادقی در سال ۱۳۵۳ (در ۳۱ سالگی) ازدواج کرد و دو دختر به نام‌ لیلا (متولد ۱۳۵۵) و نرگس (متولد۱۳۶۱) و پسری به نام عمادالدین (متولد ۱۳۶۷) دارد. لیلا، دارای دکترای ریاضی از دانشگاه تهران بوده و هم اکنون استادیار دانشکده ریاضی کالج یونیون در آمریکا، است. از سایر بستگان مشهور او می‌توان به برادرش محمدرضا خاتمی (از رهبران جبهه مشارکت) منتخب اول مردم تهران در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی و نایب رییس آن مجلس، اشاره کرد. دیگر برادر خاتمی، علی خاتمی، فوق لیسانس مهندسی صنایع است و طی دومین دوره ریاست جمهوری خاتمی رییس دفتر او بود. خواهر بزرگتر خاتمی، فاطمه خاتمی، به عنوان منتخب اول مردم اردکان در انتخابات شورای شهر سال ۱۳۷۸ انتخاب شد. سید محمد خاتمی علاوه بر فارسی، با زبان عربی هم آ شناست و مقداری آلمانی و انگلیسی نیز صحبت می کند.
//fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C

سيد محمد خاتمی در زندگینامه ی خود درباره ی سکینه ضیائی مادرش چنین نوشته است : "از طرف مادر ، من وابسته به یک خانواده متمکن و متشخص و مؤثر در عرصه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی منطقه بودم".
//www.khatami.ir/biography.html

سیدضیاء الدین طباطبایی ، دكتر هادي طاهري ، سيدكاظم جليلي‌ و خانواده ی ضیایی از جمله کارپردازان انگلیس در استان یزد بوده اند
Various Sources

نظر روح‌الله خاتمی پدر سيد محمد خاتمی درباره ی پسرش : " پسر من سید محمد خاتمی خطرناک است، پسر من غربزده است"
//www.rajanews.com/detail.asp?id=42490
 

نظر سکینه ضیائی مادر سيد محمد خاتمی درباره ی پسرش : "پسرم محمد در دوران بچگی خیلی پر جنب و جوش و شیطان بود؛ پدرش می‌گفت که این شیطنت بخاطر استعدادش است. نماز شب اوهیچگاه ترک نمی‌شود، یادم هست دوازده سالش بود که همراه آقا (پدرش) نماز شب می‌خواند، محمد سعی کرده همیشه با وضو باشد. مثل همه پسرهای خوب خانه، آب آوردن از آب‌انبار و نان خریدن کار هر روزش بود. آن موقع‌ها ما گربه خانگی داشتیم که مادر گربه‌ها مریض شده بود. یادم نمی‌رود که محمد ۴، ۵ ساله با چه دقتی، قطره‌چکان را می‌گرفت و راه می‌افتاد دنبال بچه‌گربه‌ها که به آنها شیر و غذا بدهد، از همان موقع هم گاهی خیلی زود از دست دوستانش عصبانی می‌شد ولی هیچ وقت کینه‌ای نبود… محمد زود عصبانی می‌شود اما زود هم آرام می‌شود و از هیچکس کینه به دل نمی‌گیرد".
 

تحصیلات : سید محمد خاتمی از نوجوانی به دروس حوزوی روی آورد و طلبه شد. خاتمی تحصیلات خود را در رشته کارشناسی فلسفه غرب در دانشگاه اصفهان ادامه داد و عضو هیأت مدیره انجمن اسلامی این دانشگاه بود. در سال ۱۳۴۸ از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات خود را تا سطح کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی دانشگاه تهران ادامه داد. در سال ۱۳۵۰ او به قم بازگشت و دروس عالی حوزوی را ادامه داد.
//fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C

زندگی سیاسی سیدمحمد خاتمی : پس از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ ، سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و به عنوان نماینده مردم اردکان و میبد وارد مجلس شد. در سال ۱۳۶۰ به فرمان خمینی به سرپرستی مؤسسه مطبوعاتی کیهان منصوب گردیدو سال بعد از آن در کابینه میر حسین موسوی، به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد و همین سمت را در کابینه ی هاشمی رفسنجانی نیز به عهده داشت. او از آغاز دهه ی ۷۰ مشاور رئیس جمهور و رئیس کتابخانه ملی ایران بود و همزمان در دوره‌ های دانشگاهی مختلف، اندیشه سیاسی، فلسفه و اندیشه سیاسی در اسلام را تدریس می‌کرد. در سال ۱۳۷۵ به فرمان علی خامنه‌ای، به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی درآمد. سید محمد خاتمی طی دو دوره بین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ ریاست جمهوری  ایران را عهده‌دار بود.
//fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C

ارتباطات خانوادگی سيد محمد خاتمی : امام موسی صدر متولد ١٣٠٩ خورشيدی در مشهد؛ چند خواهر داشته که يکی از آنان به همسری پسر عموی خود بنام سيد محمد باقر صدر در آمده بود و اين شخص و خواهرش به نام آمنه بنت الهدی در دوران صدام حسين به جرم جاسوسی برای بيگانه اعدام شدند. خواهر ديگر امام موسی صدر همسر شخصی است به نام  ميرزا علی اکبر صادقی فرزند ميرزا مصطفی صادقی (شخص اخير عرب نژاد و متولد ١٢٧٢ خورشيدی بود) در نجف می باشد که در سال ١٣٠٢ خورشيدی همراه با تعدادی از پيشوايان مذهبی شيعه که از عراق به ايران تبعيد شده بودند به قم اعزام شد و به منظور رونق بخشيدن به حوزه جديد التاسيس قم در همانجا ساکن گرديد. دختر ميرزا علی اکبر صادقی يعنی خواهر زاده امام موسی صدر به نام زهره صادقی همسر سيد محمد خاتمی می باشد... دختر روح الله خمينی نيز همسر آيت الله شهاب الدين اشراقی بود.. دختر آيت الله اشراقی يعنی نوه روح الله خمينی، به نام زهرا اشراقی همسر دکتر محمد رضا خاتمی، برادر سيد محمد خاتمی می باشد.
//1400years.org/MulahOod.asp

سيد محمد حسيني بهشتي با توصیه ی جعفر شریف‌امامی عازم هامبورگ گرديد و به عنوان دومين امام مسجد و مدير مركز اسلامي هامبورگ مشغول به كار شد و نزديك به شش سال اين مسئوليت را بر عهده گرفت.
Vaeious Sources

جعفر شریف‌امامی یکی از کارپردازان انگلیس در ایران بود، بیشتر:
//iranian.com/main/blog/all-iranians-62

سيد محمد خاتمی. هنگامي كه دوشادوش بهشتی در آلمان و در شهر هامبورگ كار مي كرد، مدتها بود كه عضو فراماسونری بود. خود بهشتی در زمان اصل چهار ترومن در دفاتر اصل چهار كار می كرد و از آن هنگام به عضويت فراماسونری در آمد.
//www.radiopars.org/loge%20asadabadi.htm

بعد از انقلاب ۵۷، سيد محمد حسيني بهشتي و سيد محمد خاتمی و ...  به حلقه ی اسلامی فراماسونری ایران (لژ سيد جمال الدين اسدآبادی) نیز پیوستند، بیشتر:
//iranian.com/main/blog/all-iranians-13
 
سيد محمد خاتمی در زندگینامه ی خود چنین نوشته است : در سال ۱۳۵۵ با دکتر بهشتی آشنا شدم. ایشان پیشنهاد عزیمت به آلمان و تصدی امامت و ریاست مرکز اسلامی هامبورگ را به من دادند. با اینکه قصد من ادامه کار علمی و اجتماعی در ایران بود با اصرار ایشان این مسؤولیت را پذیرفتم و در آغاز سال ۱۳۵۷ به آلمان عزیمت کردم و دو سال تصدی ریاست این مرکز مهم علمی - اسلامی را به عهده گرفتم. چندی بعد از عزیمت من به آلمان امام خمینی نیز از نجف به پاریس آمد و مرکز اسلامی هامبورگ یکی از پایگاههای نشر و بسط اندیشه های امام و پشتیبانی از نهضت اسلامی شد
//www.khatami.ir/biography.html

تعدادی از اعلامیه ها، بیانیه ها و جزوه هایی که طی سال های ۵۳ تا پیروزی انقلاب در قم با امضای «روحانیون مبارز»، «روحانیت مبارز داخل کشور»، «جمعی از طلاب» و ... منتشر شد، به قلم سيد محمد خاتمی تدوین می یافت
//www.nedayeenghelab.com/vdceo78x.jh87xi9bbj.html

سيد محمد خاتمی که در بین بعضی ها به "سید خندان" نیز معروف است، از جمله افرادی بود که بدستور اربابان انگلیسی خود ، اصل ارتجاعی "ولایت فقیه" را در قانون اساسی ایران وصله پینه کردند
Various Sources

انتخاب او (بعنوان رئیس جمهور ایران) در ۲ خرداد ۱۳۷۶، دوره جدیدی در سیاست ایران بود و جنبشی که از دل این قضیه آغاز شد، «جنبش دوم خرداد» نامیده می‌شود
//www.loghatnaameh.org/dehkhodaworddetail-94cc022e00a94eed916fcf261fa7f35f-fa.html

قسمتی از کارنامه ی سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری

قتلهای زنجیره ای : قتل‌های زنجیره‌ای به قتل برخی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی مخالف نظام جمهوری اسلامی در دههٔ هفتاد خورشیدی در داخل و خارج از ایران (در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی)گفته می‌شود که به گفتهٔ برخی منابع با صدور فتوی توسط روحانیون از جمله قربانعلی دری نجف‌آبادی وزیر وقت اطلاعات در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی ، توسط پرسنل وزارت اطلاعات و به دستور سعید امامی، معاون امنیتی این وزارتخانه در زمان تصدی علی فلاحیان (وزیر اطلاعات دوران ریاست‌جمهوری هاشمی رفسنجانی)، مصطفی موسوی کاظمی معاون وقت وزارت اطلاعات و مهرداد عالیخانی صورت گرفت. وزارت اطلاعات طی اطلاعیه بی‌سابقه‌ای، عوامل قتل‌ها را خودسر نامید. محمد خاتمی رئیس جمهور وقت، تیمی خارج از وزارت اطلاعات و بدون حضور وزیر وقت را مسئول رسیدگی به پرونده کرد. این تیم پس از یک ماه تحقیق، دست‌داشتن مقامات بلند پایهٔ وزارت اطلاعات در قتل‌ها را اعلام کرد و عوامل را دستگیر نمود. لیست برخی قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای  از این قرار است:
داریوش فروهر- پروانه اسکندری- محمد مختاری- محمد جعفر پوینده- حسین برازنده- احمد تفضلی- احمد میر علایی- حمید حاجی‌زاده و پسر ۹ ساله‌اش «کارون» - غفار حسینی- ابراهیم زال ‌زاده- کاظم سامی- هایک هوسپیان مهر- مهدی دیباج
//fa.wikipedia.org/wiki/%D9%82%D8%AA%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B2%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87_%D8%A7%DB%8C

پس از تحقیقات گسترده ای که درباره قتل های زنجیره ای انجام شد و صدور رأی نهایی تا بهمن ماه ١٣٧٩ طول کشید، سرانجام ١٨ نفر به سرکردگی «مصطفی موسوی» به عنوان عاملان اصلی جنایات شناخته شدند و با صدور احکام قضایی آنان، پرونده قتل ها بسته و پرونده جدیدی درباره شخص سید محمد خاتمی و نقش او در این ماجرا گشوده شد که تا به امروز همچنان مفتوح است.
//faraznamehsabz.blogfa.com/post/216

قتل های زنجیره ای پروژه ای حکومتی بود
//www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/12/101207_ganji_serial_murders.shtml

حمله به کوی دانشگاه تهران : یکی از مهمترین وقایع دوران ریاست جمهوری خاتمی، اعتراضات ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۸ بود که به واقعه ی «حمله به کوی دانشگاه تهران» شهرت یافت. شروع ماجرا از اعتراض عده‌ای از دانشجویان دانشگاه تهران درمورد توقیف روزنامه سلام بود که با واکنش شدید نیروهای امنیتی روبرو شد و در روز دوم، نیرو های امنیتی جمهوری اسلامی به خوابگاه دانشجویان حمله ور شدند و تعداد زیادی از دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در ادامه به یک اعتراض همه جانبه از طرف اقشار مختلف و بخصوص دانشگاهیان تبدیل گردید. در نهایت حکومت بکمک نیروهای بسیج، سپاه و نیروهای انتظامی اعتراض‌ ها را توسط حکومت نظامی اعلام نشده، بشدت سرکوب و مخالفان را به زندان انداخت که از جمله زندانیان معروف می‌توان به احمد باطبی اشاره کرد. در نهایت دولت از سرکوبگران بعنوان نیروی فشار نام برد و این اولین بار بود که این نیرو رسما موجودیت پیدا کرد. همچنین معترضان را آشوبگر و اراذل نامیدند.
//fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C

تأملی بر آنچه شامگاه ١٨ تير ١٣٧٨ در خوابگاه دانشگاه تهران گذشت
//www.mghaed.com/lawh/interviews/students_18Tir_Part1.htm

سید محمد خاتمی در ١٣٧٧ -١٣٧٨ : سید محمد خاتمی به همراه معصومه ابتکار در اجلاس سال  ١٩٩٩ میلادی ( ١٣٧٧ - ١٣٧٨ خورشیدی) بیلدربرگ در پرتغال (که اعضای آن را صهیونیست‌ها و ماسون‌های برجسته جهان تشکیل می‌ دادند) حاضر شدند
//qods.info/?p=77

نیلوفر ابتکار معروف به معصومه ابتکار معاونت ریاست جمهوری و ریاست سازمان محیط زیست ایران را در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی به عهده داشت
//fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87_%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1

گروه بیلدربرگ نام کنفرانسی غیررسمی است که هر ساله به صورت کاملاً خصوصی و محرمانه در نقطه‌ای از جهان برگزار می‌شود. اعضای گروه بیلدربرگ تماما انتصابی هستند و تعداد ایشان به حدود ۱۳۰ نفر می‌رسد.  اعضای گروه بیلدربرگ در کنفرانس سالیانه خود، در مورد مسایل جاری سیاسی و اقتصادی جهان به صورت محرمانه با یکدیگر تبادل نظر و مشورت می‌کنند.
//fa.wikipedia.org/wiki/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87_%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DA%AF

سید محمد خاتمی در سال ١٣٨٣ : خاتمی کسی است که مرحوم منتظری در نامه‌ای در سال ۸۳ خطاب به وی نوشت: «در پیش گرفتن سیاست دوپهلو حرف زدن و در عمل جناح اقتدارگرا را راضی نمودن و حقیقت را قربانی مصلحت نمودن، عاقبتی جز همین وضعیتی که پیش آمده است ندارد»
//najvahayenajibane.blogspot.ca/2012/03/khatami.html

سید محمد خاتمی در سال ١٣٨٨ : پس از اعتراضات مردم به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ ، رسانه‌های رژیم، احمد جنتی و وزیر اطلاعات مدعی شدند که سید محمد خاتمی حدود یک میلیارد دلار از دولت عربستان سعودی دریافت کرده !!! و قرار است که ۱۷ میلیارد دلار دیگر نیز !!! دریافت کند

سید محمد خاتمی در سال ١٣٩٠ : ضمن حفظ ارتباط با نیروهای معترض ، دیدار با خانواده‌های زندانیان، برگزاری جلسات با گروه‌های مختلف صنفی و فعالان سیاسی و تعیین شروط حداقلی برای شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم، با رای دادن غیرمنتظره خود در حوزه ی انتخابیه دماوند، یکی از بزرگترین جنجال‌های سال را رقم زد
//www.radiozamaneh.org/politics/2012/03/22/12291

کارتون رای دادن غیرمنتظره سيد محمد خاتمی در حوزه ی انتخابیه دماوند
//2.bp.blogspot.com/-2QT-8lYDa-E/T2HlsouWwII/AAAAAAAAA2g/W7ksnegGKX8/s1600/Astin+Khatami.JPG 

نمونه ای از دروغ ها و یاوه گویی های سيد محمد خاتمی : ایران در هفته جاری (جمعه ٩ مارس ٢٠١٢ ) ۳۰۰ هزار تن گندم از روسیه و قزاقستان خریده است. خبرگزاری رویترز می گوید که دولت ایران در طول هفته های گذشته نیز فعالانه مشغول خرید گندم از بازارهای جهانی بوده است.... دولت محمد خاتمی در سال ۱۳۸۳ اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی در تولید گندم به خودکفایی رسیده است!!!
//www.bbc.co.uk/persian/iran/2012/03/120309_008-iran-wheat.shtml

اکثر کارپردازان انگلیس یاوه گو ، پشت هم انداز ، مغلطه گر و دروغ پرداز هستند
Various Sources

تصاویر

سيد محمد خاتمی

سيد محمد خاتمی قبل از انقلاب

تصویر کارت پایان خدمت محمد خاتمی

سید محمد خاتمی و مادرش
 

نظر شما چیست؟

xxxxxxxxxxxxx


Share/Save/Bookmark

more from All-Iranians
 
Shazde Asdola Mirza

"زندانیان" عزیز: با اجازه، اسم این کارپرداز انگلیس را ...‌‌

Shazde Asdola Mirza


 

"زندانیان" عزیز: با اجازه، اسم این کارپرداز انگلیس را تصحیح می‌‌نمایم :

۳- مش قاسم غیاث آبادی


Zendanian

خاستگاه و تداوم "تئوری توطئه" در فرهنگ سیاسی ایران

Zendanian


خدمت جناب همه ایرانیان گرامی ، و تشکر از قریحه طنز پسند شما

طنز و شوخی به جای خود، هیچ بد نیست اگر ما مقداری نیز به خاستگاه و تداوم "تئوری توطئه" در فرهنگ سیاسی ایران معاصر به پردازیم.
مقالات زیر را به عنوان مقدمه ی در اینجا میاورم. امید است که مقبول افتد و مورد استفاده قرار گیرد.
موفق باشید.
------------------------
پادشاه عریان و ترس از «حرامزادگی» جستاری پیرامون نظریه «توهم توطئه»
//www.hafteh.de/?p=28985
جستارهایی درباره تئوری توطئه در ایران
یرواند آبراهامیان،احمد اشرف، محمد علی همایون کاتوزیان،۱۳۸۲،جستارهایی درباره تئوری توطئه در ایران، ؛گردآوری و ترجمه محمد ابراهیم فتاحی،تهران: نشر نی.
//anthropology.ir/node/10718

و این نقل قول (غیر مستقیمی) از تئوریسین مارکسیست آمریکایی فردریک جیمسون

“نظریه توطئه “نقشه شناختی” فقرا است ، تلاشی درفراهم آوردن یک نظریه عمومی ، یک نظریه ی که همه چیز را میتواند توضیح بدهد، نظریه توطئه تنها چیزی است که برای ما باقی مانده است

Conspiracy is the poor man’s cognitive map, a attempt at totalizing theory, at a theory that explains everything, conspiracy is all we’ve got left.
Frederic Jameson – Cognitive Mapping

//www.uweb.ucsb.edu/~ndryden/Frederic_Jameson.htm


All-Iranians

جناب زندانیان

All-Iranians


تشکر، و شاید به آن طنز بتوان اسامی دیگری مثل بهلول، ملیجک ، کریم شیره ای و ... را هم اضافه کرد!!!...


Zendanian

چند پیشنهاد برای معرفی دیگر عناصر انگلیسی در ایران

Zendanian


با کمال احترام،
افراد ذکر شده در پایین هر چند در وهله اول بسیار بیگناه و مظلوم به نظر میرسند، ولی تمامیشان از اعضای قدیمی فراماسیون در ایران بوده و سابقه ی طولانی در گمراه نمودن مردم در اصل مزدور انگلیسی بودن خویش دارند.
۱ - بابا طاهر عریان
۲ - دایی جان ناپلئون
۳ - مش قاسم ممسنی
۴ - ایرج پزشکزاد

All-Iranians

And

by All-Iranians on

Thanks go to Shazde-Asdola-Mirza who noted, "That photo is not of a masonic lodge, but a university giving Khatami an honorary doctorate."

//iranian.com/main/blog/shazde-asdola-mirza/persian-pure-and-proud#comment-500793

PS: In the blog, the link to that photo was removed. 


All-Iranians

???

by All-Iranians on

...


All-Iranians

A Friendly Request

by All-Iranians on

Among many British Agents in Iran, who should be introduced next?


Faramarz

The Guy in the Picture

by Faramarz on

The gentleman in the picture is an Iranian restaurant owner in Barcelona who was featured here.


All-Iranians

Jenab-e Faramarz

by All-Iranians on

Thank you for your visit, for your supportive input, and for the link to your favorite picture of Khatami. Who is the other guy next to Khatami in that photo?


All-Iranians

Jenab-e P_J

by All-Iranians on

Thank you for your visit and for your input. You may also like to view this

//najvahayenajibane.blogspot.ca/2012/03/khatami-green.html


Faramarz

Great Blog

by Faramarz on

Thanks All-Iranian for a very informative blog.

In my opinion while Khatami's charlatanism delayed Iran's quest for democracy by 8 years, but it also exposed the Reformists for who they truly are; a bunch of gutless opportunists that got a whole bunch of people killed.

Here is my favorite picture of Khatami.

 

//iranian.com/main/image/33950


All-Iranians

Jenab-e Ali P

by All-Iranians on

Thank you for your visit and for your very good questions. We may not know the answers to all your questions, but one thing is for sure that the world has been changed, and the Freemasonary's rules and regulations may have been also changed!

PS: Thanks go to Shazde-Asdola-Mirza who noted, "That photo is not of a masonic lodge, but a university giving Khatami an honorary doctorate."

//iranian.com/main/blog/shazde-asdola-mirza/persian-pure-and-proud#comment-500793


All-Iranians

Jenab-e Iranboy

by All-Iranians on

Thank you for your visit and for your speculations! As you may notice, there is a good reference to every part of this blog (it is a reference article). You may also like to view this

 مرد حسابی‌ این شرو ورا چیه بعنوان کامنت می‌نویسی؟

 

 

 


P_J

GREAT READ...THANK YOU!

by P_J on

Greatly in-depth and highly informative.   Thank you for the enlightenment.  

In 1964 I read a small book/essay by Kermit Roosevelt; he had mentioned the brothers without naming them, since they were still alive.

In his article under the title of “SHAH MAKING IN IRAN”, he mentions that there were either 4 or 5 Iranian nationals who were trained official CIA agents, heavily involved in the coup of 53.

Rashidian brothers must have been 3 of them; my suspicion is that Ardeshir Zahedi is the 4th one, but not sure.   I am sure that we are going to find out their identity, after their death.

Thanks again for all the hard work!

  


Ali P.

محمد خاتمی در حال مراسم دریافت مدال فراماسونری

Ali P.


Where/when is this?

Who else is in the picture?

All the "Free Masonary" meetings and ceremonies are held in secret, supposedly. How come they let this picture slip, and how come Khatami's opponants have not used this picture against him( or at least I have not seen this picture being used against him)?


Iranboy

چرندیات

Iranboy


شما اتفاقا اسمتون حسین شریعتمداری، حسن عباسی یا یچیزی تو این مایه‌ها نیست؟


مرد حسابی‌ این شرو ورا چیه می‌نویسی؟